דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
“יש משהו ביישום של גל אורן את הבריף של תנובה, שעושה תחושה חמימה כזו בלב, תחושה של בית. נכון, זו שורת הבריף של תנובה באופן כללי… ובכל זאת נראה שגל אורן מתקרבים לגעת בנקודה הזו בתוך הלב שלנו, זו עם השלט המוכר על הדלת, הידית שנהנים ללחוץ עליה והריח המדוייק במטבח” • חני וייזר כותבת על הקמפיין האחרון של תנובה • יש לכם השגות? נשמח לקרוא את התגובות שלכם
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מאת: חני וייזר

יש משהו ביישום של גל אורן את הבריף של תנובה, שעושה תחושה חמימה כזו בלב, תחושה של בית. נכון, זו שורת הבריף של תנובה באופן כללי, גם יש להם בית על כל האריזות [כמעט], ובכל זאת נראה שגל אורן מתקרבים, באמצעים שעומדים ברשותם, [כלומר: פרינט בעיקר] לגעת בנקודה הזו בתוך הלב של כולנו, זו עם השלט המוכר על הדלת, הידית שנהנים ללחוץ עליה והריח המדוייק במטבח.

אז נראה שהשוקו לא ממש חדש אלא מיתוג מחדש, שזה למעשה אותו הדבר בדיוק. אם שוקו תנובה היה עד עכשיו “שוקו שוק” ובעיקר כיף גדול וצהוב, השוקו החדש הוא מטבע עם שני צדדים: המטבע של האמא והמטבע של הילד, אם תרצו: המטבע הטוב והמטבע המהנה. גם הילד המאויר לומד מן הצד האחד של הבקבוק ומצידו השני כבר רוכב על אופניים.

זה שילוב – ולמרות שאין לי מושג מה בדיוק עשו בקד”מ, לא ברור איך דף המבוך ששלחו לנו נכנס אל תוך הקונספט הזה ואיך בכלל יש יש לילדים עטים בפארק השעשועים – אבל לגל אורן סולחים על זה, כל עוד הפלנינג המדוייק שלהם והקריאייטיב שמתלבש עליו בול עושים את העבודה. עם המון חלב ופחות תוספת סוכר, כן?

tadmit_A_mod_2

25534_flayer-2

[audio:https://www.pashkevil.co.il/wp-content/uploads/2013/05/tnuva_E_180413.mp3]

קרדיט’ס: משרד: גל אורן BSD • סמנכ”ל לקוחות: עליזה בניסטי • סמנכ”ל קריאייטיב: אייל גור • מנהל קריאייטיב: נדב שגיא • ארט-דיירקטור: ודים טיפליצקי • קופירייטר: מנדי פרומר • תקציבאית: ליאת ורקר • יח”צ: רבקי וינברג • סטודיו: בלומי ברודבקר, שושי בוק, רחל פרוינד, חן מזרחי, עידן מרלי • מאיירת: רחלי שלו • תשדיר: ישי רזיאל

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

7 תגובות

  1. גילוי נאות: הכותבת עבדה במשרד הפרסום גל אורן BSD

  2. יש משהו רע בגל-אורן

    משהו רע שעובר עליהם.

    הם איבדו את שכבת הטפלון שאפיינה אותם מאז ומתמיד.

    המשרד הזה מוציא מודעות בינוניות ומטה. מישהו יכול להצביע על שורה קריאיטיבית אמיתית שיצאה מהם לאחרונה?

    לא יודע מה ראתה כותבת הפוסט במודעה הזו, אני רואה מודעה פשוטה ויבישה. אין בה לא פלנינג ולא קופי. כלום וכלום.

    זה מפםריע בעיקר אצל תנובה, דווקא בשל היותה מפרסמת קבועה של שני עמודים בשבוע, כשמחלת עיוורון הפרסומות הדביקה אותה מזמן, הייתה חייבת לשים לב גם לפן הבלתי צפוי שהופך לכורח אצלה.

    בפשקוויל מתאמצים לאחרונה להביא מהם מודעות, אבל הנתונים הינם פשוטים מאד: המשרד הזה הפך למשהו כבד וחסר ברק. אייל גור כנראה משקיע יותר ביקבי ציון הפרטיים שלו, וקובי סלע שכח לענוב את עצמו.

  3. גרוש,

    קצת סנט מוריץ והטפלון שלך יחזור לפרגן.

    עד אז, תיהנה מ30% פחות סוכר ו-100% יותר הבנה בתאגידי ענק, בריפים שיסודתם בהררי הניגרת ושאר דברים שכנראה לא מלמדים בבצפר, החרדי.

  4. תנובה זה מונופול דורסני שעושק את הציבור. כבר למעלה משנתיים ציבורים גדולים במדינה מחרימים את תנובה והגיע הזמן שהציבור החרדי יצטרף לחרם בהמוניו.

  5. מישהו יכול להיות לי היכן זה פורסם למשל ומתי. תודה רבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן