השבוע מנשה יוספוביץ הכה שוב.
מי שמכיר ומי שלא מכיר, יש אדם תמהוני בשם מנשה יוספוביץ. רבות בשנים, נוהג האיש לעלות לשידורי רדיו לא צפויים ולדבר משפטים לא ברורים על כך שהוא גר בבני ברק אבל משחק כדורגל בפחת תקווה. הוא בעצם לא המשוגע של השכונה, אלא המשוגע של הרדיו.
לפני שלושה ימים, בשעת הדרמה בבנק הפועלים, נתקע יוסבוביץ שוב לפריים טיים. וכך זה היה נשמע.
http://www.youtube.com/watch?v=jfZUreuI5UI
אבל זה לא הסיפור. הפאנצ’ הוא מה שקורה לכל צופי הערוץ הראשון שמחפשים לאחר מכן בגוגל פרטים על האיש. וזה מה שהם מקבלים.
בבית חם, אגב, טוענים שהם לא קשורים לסיפור, והאלגוריתם של גוגל – הוא זה שזיהה שמדובר בחולה נפש, וצרף את הפרסום לאיש. מה שאומר שגוגל הוא הקופירייטר הגדול בעולם.
לכו תדעו, אולי גוגל יסגרו את מחלקות הקריאיטיב במשרדי הפרסום?
5 תגובות
שוקי שטראק הנכבד.
נפלת בפח של עצמך – הלינק במודעת גוגל הוא לא של עמותת בית חם של אריה מונק, אלא של עמותה אחרת בשם בית חם….
דוד כתב:
מה זה משנה איזו עמותה זו בדיוק. פספסת את הפואנטה.
גדול!
לא בנתי את הפאונטה. בור שכמוני…
ואיך כל זה קשור לפשקעוויל?
שקר וכזב!!!
גוגל מעולם לא יתנו תוצאה אם לא הגדירו להם את מילת המפתח באדוורס.
כך שבטוח שהם הכניסו את המילת חיפוש הזו לאדוורס ולכן התוצאה.
שום גאונות אין בזה