מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
בשעת שידור רגעי האימה בבנק הפועלים עלה לשידור הטלוויזיוני תמהוני מבני ברק ודיבר שטויות | אזרחי ישראל שלא קלטו מאיפה זה נפל להם, רצו לחפש בגוגל את שמו, שם המתינה להם הפתעה | ארגון חרדי שלכד את תשומת ליבם בגאונות קריאיטיבית | אבל את הרעיון הגאוני לא תכנן הארגון, אלא האלגוריתם של גוגל | כנסו עם ארנקים מלאים
מנשה יוספוביץ (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

השבוע מנשה יוספוביץ הכה שוב.

מי שמכיר ומי שלא מכיר, יש אדם תמהוני בשם מנשה יוספוביץ. רבות בשנים, נוהג האיש לעלות לשידורי רדיו לא צפויים ולדבר משפטים לא ברורים על כך שהוא גר בבני ברק אבל משחק כדורגל בפחת תקווה. הוא בעצם לא המשוגע של השכונה, אלא המשוגע של הרדיו.

לפני שלושה ימים, בשעת הדרמה בבנק הפועלים, נתקע יוסבוביץ שוב לפריים טיים. וכך זה היה נשמע.

http://www.youtube.com/watch?v=jfZUreuI5UI

אבל זה לא הסיפור. הפאנצ’ הוא מה שקורה לכל צופי הערוץ הראשון שמחפשים לאחר מכן בגוגל פרטים על האיש. וזה מה שהם מקבלים.

מנשה יוספוביץ (1)

בבית חם, אגב, טוענים שהם לא קשורים לסיפור, והאלגוריתם של גוגל – הוא זה שזיהה שמדובר בחולה נפש, וצרף את הפרסום לאיש. מה שאומר שגוגל הוא הקופירייטר הגדול בעולם.

לכו תדעו, אולי גוגל יסגרו את מחלקות הקריאיטיב במשרדי הפרסום?

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. שוקי שטראק הנכבד.
    נפלת בפח של עצמך – הלינק במודעת גוגל הוא לא של עמותת בית חם של אריה מונק, אלא של עמותה אחרת בשם בית חם….

  2. דוד כתב:

    שוקי שטראק הנכבד.
    נפלת בפח של עצמך – הלינק במודעת גוגל הוא לא של עמותת בית חם של אריה מונק, אלא של עמותה אחרת בשם בית חם….

    מה זה משנה איזו עמותה זו בדיוק. פספסת את הפואנטה.
    גדול!

  3. שקר וכזב!!!
    גוגל מעולם לא יתנו תוצאה אם לא הגדירו להם את מילת המפתח באדוורס.
    כך שבטוח שהם הכניסו את המילת חיפוש הזו לאדוורס ולכן התוצאה.
    שום גאונות אין בזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן