ואם מישהו לא הבין את הכותרת, התכוונתי למשהו כמו: “תראו מי שמדבר!”. ואם צריך עדיין להסביר: גם בשביל פרסומת מגזרית צריך לפנות למומחים, לא רק בענייני משכנתאות. כמה חבל שאנשים לא מקצועיים הורסים פרסומות עם פוטנציאל סביר בביצוע מפגר.
כרגיל, לקחו קו של המשרד הכללי, וביצעו אותו באופן מבעס.
אני מבין שלא היה עוד חולצה להחליף וכבר הרטיבו את כל הסט, והצלם בדיוק הצליח לתפוס את המים מצויין. אבל מה לעשות שהגבר נראה כאילו הדביקו אותו על המודעה, (ולא כאילו הוא עומד לחטוף שפריץ בפרצוף) והילד נראה כאילו אמרו לו להתכופף אחורה.
עוד שוט אחד ואני בטוח שהיה יוצא מוצלח.
בכל אופן, הקונספט של הקמפיין מוצלח (אבל הוא כלל ארצי ולא שלהם…)
וואאי .וואאיי.חוצניק קמת עצבן הבוקר?בהחלט ביצוע גרוע אבל ראינו דברים גרועים יותר
שימו לב שהמים נעצרים לו כס”מ לפני הפרצוף…
אכן. רק למסגר ולשלוח למוזיאון האומנות!
אני ממליצה על משכנתא לבונקר.עמוק.ולא בארץ.
ואיפה פורסמה המודעה הזו עם כתובת האתר שלהם?
בהמודיע? המבשר? יתד?
בלי ה-www יש המקילים…
* מיקום המלל בעייתי הוא נראה כמו סוגריים (ידיות הארון)
* זווית המבט של הילד – לא נכונה.
* הצילום בעייתי – תראו איזה זווית תפס ארון המטבח.
אבל חוץ מזה הכל מקצועי… (-:
טריו טפחו לעצמם על השכם מוקדם מידי.
אויש
ולא הבנתי מאיפה הגיע אל הילד “נגיחה”של מים
לסופר דיל הפתרונים . . .
אחד: * מיקום המלל בעייתי הוא נראה כמו סוגריים (ידיות הארון)* זווית המבט של הילד – לא נכונה.* הצילום בעייתי – תראו איזה זווית תפס ארון המטבח.אבל חוץ מזה הכל מקצועי… (-:טריו טפחו לעצמם על השכם מוקדם מידי.
חוצניק ברוך שכוונת…
עוד הסבר:
פרסום המודעה משמע האמינו בה – האמינו משמע סגרו עניין וסיימו המודעה – סיימו המודעה משמע מודעה מוצלחת ולכן מגיע טפיחות שכם – טפיחות שכם משמע צ’אפחות – צ’אפחות משמע הכל מצויין – מצויין משמע.. – מה נשמע הכל בסדר? כן, כן, בסדר ב”ה תודה ששאלת.
אחד,
אני מעריך את מאמציך. מעריך משמע מוקיר תודה.
מאמציך משמע אתה מתאמץ. מוקיר תודה משמע חייב לך.
מתאמץ משמע… טוב, פה נתקעתי.
אחד: * מיקום המלל בעייתי הוא נראה כמו סוגריים (ידיות הארון)*
דוקא נראה יותר מרכאות מסוגריים
מודעה ממש דפוקה. איך הם מאשרים דברים כאלה בעידן פאשקעוויל? אתמהה.
רטוב , רטוב ,רטוב……..פרסומת רטובה! ומאכזבת במיוחד שאני לקוח שלהם
בקיצור זוועה!!!!
17 תגובות
כרגיל, לקחו קו של המשרד הכללי, וביצעו אותו באופן מבעס.
אני מבין שלא היה עוד חולצה להחליף וכבר הרטיבו את כל הסט, והצלם בדיוק הצליח לתפוס את המים מצויין. אבל מה לעשות שהגבר נראה כאילו הדביקו אותו על המודעה, (ולא כאילו הוא עומד לחטוף שפריץ בפרצוף) והילד נראה כאילו אמרו לו להתכופף אחורה.
עוד שוט אחד ואני בטוח שהיה יוצא מוצלח.
בכל אופן, הקונספט של הקמפיין מוצלח (אבל הוא כלל ארצי ולא שלהם…)
וואאי .וואאיי.חוצניק קמת עצבן הבוקר?בהחלט ביצוע גרוע אבל ראינו דברים גרועים יותר
שימו לב שהמים נעצרים לו כס”מ לפני הפרצוף…
אכן. רק למסגר ולשלוח למוזיאון האומנות!
אני ממליצה על משכנתא לבונקר.עמוק.ולא בארץ.
ואיפה פורסמה המודעה הזו עם כתובת האתר שלהם?
בהמודיע? המבשר? יתד?
בלי ה-www יש המקילים…
* מיקום המלל בעייתי הוא נראה כמו סוגריים (ידיות הארון)
* זווית המבט של הילד – לא נכונה.
* הצילום בעייתי – תראו איזה זווית תפס ארון המטבח.
אבל חוץ מזה הכל מקצועי… (-:
טריו טפחו לעצמם על השכם מוקדם מידי.
אויש
ולא הבנתי מאיפה הגיע אל הילד “נגיחה”של מים
לסופר דיל הפתרונים . . .
איפה טפחו?
טפחות
חוצניק ברוך שכוונת…
עוד הסבר:
פרסום המודעה משמע האמינו בה – האמינו משמע סגרו עניין וסיימו המודעה – סיימו המודעה משמע מודעה מוצלחת ולכן מגיע טפיחות שכם – טפיחות שכם משמע צ’אפחות – צ’אפחות משמע הכל מצויין – מצויין משמע.. – מה נשמע הכל בסדר? כן, כן, בסדר ב”ה תודה ששאלת.
אחד,
אני מעריך את מאמציך. מעריך משמע מוקיר תודה.
מאמציך משמע אתה מתאמץ. מוקיר תודה משמע חייב לך.
מתאמץ משמע… טוב, פה נתקעתי.
דוקא נראה יותר מרכאות מסוגריים
מודעה ממש דפוקה. איך הם מאשרים דברים כאלה בעידן פאשקעוויל? אתמהה.
רטוב , רטוב ,רטוב……..פרסומת רטובה! ומאכזבת במיוחד שאני לקוח שלהם
בקיצור זוועה!!!!