לקראת התקופה שבה קיימת פעילות מוגברת של נופש והבראה – מבקשים בעיתון יתד נאמן ליידע את הציבור היקר שיחיה, שהמערכת לא לוקחת אחריות לתוכן המודעות ולסגנונן. עיתון הפלס, בניגוד ליתד, פרסם בתחילת דרכו כי המערכת לא תפרסם מודעות נופש ותיירות כדי לא לעודד נסיעה ושהות בבתי מלון או לקבוע שהדבר ראוי ונכון.
אם בתיירות ונופש עסקינן, הרי שריבוי המפרסמים והמארגנים יוצרים תחרות קשה מאוד. עשרות הצעות לנופשים ברחבי העולם מוצעים לציבור, ומרוב עצים לא רואים את היער.
בחברת התיירות “תור פלוס” חשבו מחוץ לקופסה והציגו קמפיין שיבדיל את החברה מכל השאר, תחת הכותרת “הולכים על בטוח – תור פלוס” ו”על נופש בחו”ל לא מהמרים”.
החברה הציגה במודעות שפרסמה בעיתונים רצף תמונות קריאטיביות אשר הציגו לנופשים הפוטנציאליים מה ניתן להפסיד כשהולכים לנופש פיראטי, מול נופש “תור פלוס”. בהחלט יצירתי.
מי שעמד מאחורי הפרויקט הוא יועץ התקשורת של החברה, ירח טוקר.
7 תגובות
אז מה יש לנו כאן?
פרסום לתור פלוס ויח”ץ ליחצ”ן שלהם.
מוקה וניל, יש גם התייחסות להבהרה של יתד נאמן.
עדיין אין חידוש בזה כלל.
אני בטוח ב99 אחוז שכמו בשאר היומונים גם ביתד זה מתפרסם לפחות פעם פעמיים בפתיחת ובמהלך עונת התיירות. איך זה שייך ספציפית לתור פלוס?
הרעיון של הויז’ואלים בידיעה של תור פלוס מזעזע
זה קריאייטיבי בטירוףףף
קראתי הכלל
פשוט גאוני.
איך לא חשבו על זה קודם.
שישקול לגשת לאפ”י.
עלוב….