מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
כבר הרבה זמן לא כתבתי כאן ביקורת נוקבת על פרסום במגזר, ולא בגלל שהכל מושלם. מצד אחד ביקשתי להתמקד בסיקור הדברים החיוביים, הטובים והיפים, ומאידך, לא רציתי להציק לעוסקים במלאכה. הפעם, אני חורג ממנהגי וכותב את אשר על לבי • על הקמפיין השערורייתי של קפה טורקי עלית
ELIT
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כבר הרבה זמן לא כתבתי כאן ביקורת נוקבת על פרסום במגזר, ולא בגלל שהכל מושלם. מצד אחד ביקשתי להתמקד בסיקור הדברים החיוביים, הטובים והיפים, ומאידך, לא רציתי להציק לעוסקים במלאכה. הפעם, אני חורג ממנהגי וכותב את אשר על לבי.

ובכן, מודעת פרסום לא צריכה להיות חינוכית, ויפה עושים המחנכים למידות טובות כדי לחבר את המותג רגשית לקהל היעד (ע”ע שמירת הלשון של בזק ועוד). אבל כשקמפיין המיועד למגזר החרדי מציג חינוך אנטי-חרדי, מישהו צריך להעיר על זה. אין לי מושג איך המבקרים הרוחניים בעיתונים החרדיים אישרו את המודעה הזאת, ויהיה מעניין לבדוק האם הקמפיין התפרסם גם ביומונים.

עלית מציגה: מבצע תמציא תירוץ (למה לא התעוררת בזמן). באמת? להמציא? לשקר? לגנוב דעת? זה מה שאנחנו צריכים ללמוד עכשיו? כאן אנחנו מתבקשים על ידי המפרסם להיות יצירתיים? מסתבר שזה לא רק אני. זאת המחשבה שחלפה בראשם של מספר אנשים ששאלתי לדעתם, שהתקוממו כשנתקלו במודעה הזאת.

הקמפיין הזה הוא שערורייתי, ואנחנו מבקשים דין וחשבון.

ELIT

נוחעם, מנהל אשכול קריאייטיב בבולטון פוטנציאל, מסר בתגובה:

“אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים על ‘המבקר’ שבכל עיתון, שכולם כאחד אישרו את הקמפיין ככתבו וכלשונו. זהו קמפיין הומוריסטי אשר מטרתו להחיות ולהעצים את הנושא עמו מתמודד כל ילד, נער ואף מבוגר בכל בוקר, מלחמת היצרים המיטה והכרית. כולנו יודעים שהמלחמה הזו משולבת בהרבה מאד שכנועים שלא מהעולם הזה, מאחר ונוצרים בחלומות המתפתחים בשלבי השינה המתפוררת לה לאיטה. את השכנועים הללו ודומיהם בעולמות ההומור ביקשנו לשמוע.

“כ-3000  המשתתפים שכבר השאירו את תשובתם המקורית יעידו על כך שהקמפיין מדויק ותפור על פי גזרות המגזר במדויק. מבחינה מספר המשתתפים העצום בתחרות עוד בטרם הסתיים מועד המבצע אני יכול להעיד שמדובר באחת ההצלחות הגדולות מבחינת עניין ושת”פ אטרקטיבי מוצלח עם המגזר”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

11 תגובות

  1. לא מתאים. ממש. כאילו, נוחעם, זה מה שאתה יודע להנפיק?
    קיווינו ליותר.

  2. חוצניק – עד שלא כתבת
    “כ-3000 המשתתפים שכבר השאירו את תשובתם המקורית יעידו על כך שהקמפיין מדויק ותפור על פי גזרות המגזר במדויק

    עוד חשבתי שמדובר בביקורת – פה הבנתי שמדובר ביח”צ

  3. בייסיק, נוחעם הוא אמן גדול. ברוב כשרונו הוא הפך את הפוסט הביקורתי הזה לכזה שמוציא את הכותב קצת מנותק מן המציאות.

    אני עדיין חושב, גם אחרי קריאת התגובה שלוש פעמים, שהקמפיין הזה הוא פסול מיסודו, ואסור היה שיתפרסם במדיה החרדית..

  4. חוצניק כתב:

    בייסיק, נוחעם הוא אמן גדול. ברוב כשרונו הוא הפך את הפוסט הביקורתי הזה לכזה שמוציא את הכותב קצת מנותק מן המציאות.

    אני עדיין חושב, גם אחרי קריאת התגובה שלוש פעמים, שהקמפיין הזה הוא פסול מיסודו, ואסור היה שיתפרסם במדיה החרדית..

    אויש,
    ‘חוצניק’ יקה שכמותך…
    🙂

  5. קמפיין שלילי לחלוטין. הומור לא בא על חשבון ערכים עיקריים!

  6. הסיכוי של המבקר לפסול קמפיין של המאכער בריסק שואף לאפס
    בדיוק כמו שהמאכער הצליח בבריונות לדכא את קולות המחאה נגד
    התבטאויותיו החמורות של מנכ”ל שטראוס עלית נגד שמירת השבת
    כשאף אחד מהעיתונים הצבועים של הציבור החרדי לא העז לצטט את הנ”ל.
    העיתונות החרדית צבועה וחולה.

  7. נו, באמת.
    אני לא חושב שיש בעיה עם הקמפיין הזה
    אבל מה זו ההתפייטות של נוחעם? הלו? זו תגובה או חוברת שירה?
    3,000? באמת? באיזה מספר התחלתם? 2,900?
    אוי, אוי, אוי

  8. אני מסכים לחלוטין עם תגובתו של נוחעם, אבל בחייאת כמה גדלי פונטים בכותרת?

    ולכל המשמיצים את בריסק דבר אחד יש לי לומר להם: ”
    תתעסקו באינצים שאתם מוצאים למקומונים השונים, אל תפריעו לאנשים רציניים לעבוד, וד”ל”

  9. ששיש קושיא למה משיהו קם מאוחר
    כמו בגמרא, יכול להיות תירוץ אמיתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן