אהבתי את השדרוג המרענן של הלוגו, אבל אהבתי יותר את השדרוג שעשו מעבר לים. אהבתי את הקונספט של להוציא את המקס מכל רגע. מרגעים חשובים יותר או חשובים הרבה פחות, כמו רגעים שנחקקים על דפי העיתון ויום למחרת כבר עוטפים איתם דגים (במקרה הזה יתד נאמן ברקע של הפרסומת, העמוד לא טעון גניזה). ביקורת בקטנה: הביצוע טעון שיפור.
12 תגובות
עם כל הכבוד למקאן, אני חייב להעיר על זה משהו.
המודעה נראית מצוין לטעמי. בולטת בצורה ניכרת ואין מצב שמישהו ידפדף לפני שיעיין בה.
עם זאת, אני מתקשה להבין איך זה ‘ממקסם’ לי את הרגע של קריאת העיתון. לקרוא עיתון ולשתות? זה די אלמנטרי. זה לא המקסימום שאני כצרכן יחוש.
אולי לכם הפתרונים?
ללא שום התייחסות מקצועית, דבר אחד אני חייב לומר. הסטודיו ניצלו את מקסימום האפקטים האפשריים לאינצ’.
לא יודע מה זה משדר וזה גם לא חשוב, קריאייטיב מדהים!
תופס אותך עוצר באמצע הדפדוף החפוז
יפה מאד. בולט לעין.
קונספט כ”כ ישן ובנאלי כמעט כמו הטעם של המקס הזה…
איפה הקרייאיטיב המדהים?
בעיצוב המצ’עם של יתד ברקע?
במשפט שבא להביע מה בדיוק?
אדרבא אשמח להחכים.
נחמד. לא מעבר
הקרייאטיב נחמד, מעניין אם שלהם?
ראיתי מגמה של משקאות כמו.
BLU
…המשך
הקרייאטיב נחמד, מעניין אם שלהם?
ראיתי מגמה של משחקי מילים.
כמו בלו, רד בול ובלו..
BLU -Your mind
כולם הולכים על משחקי מילים…
ביצוע – טעון שיפור…
אבל בכללית תופס את העין…
הייתי אומר:*קרייאטיב: אכן נחמדון יש להם פוטנצייל
גדול מזה….!*הביצוע: די זוועתי כאילו זה כבר “פאסהה”
ו………כאילו לא מצאו רקע נחמד יותר מאשר “יתד”
העיתון הפאנטי, משעמם בטרווף,שהייתי מגדיר אותו
כאחד שמלא פרסומות עם מעט תוכן שחוזר על עצמו כל
שבועיים…..
רעיון יפה, לא שלהם.
ביצוע גרוע.
מבזים את עצמם.
אני לא אעליב את מקאן באמירה שהם לא הבינו את הקונספט שעשה המשרד החו”לי
אבל סורי, מה הקשר בין למצות את מקסימום מהזמן לבין קריאה בעיתון??
הסרטון האמריקאי מד-הים.חובה לצפות! אבל עיתון???
כשאתה קורא עיתון אתה ממצה את הזמן???
מדוע,
כי מחר תהינה מודעות חדשות והקודמות לא ישובו ואנו נתחרט, (דמעות עולות בעיני בעת כתיבת השורות) שהפסדנו אותן?
נכון המודעה בולטת- אבל זה לא מספיק!