דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
nuchem2-460x511
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הבחירות לרשויות המקומיות מעבר לפינה, וראש עיריית בית שמש המכהן, משה אבוטבול גייס לצידו את נוחעם כאיש פרסום ואסטרטגיה.

המקום הכי לוחץ למגזר הוא שלא במפתיע בית שמש. לדברי פרשנים, אנשי הבית היהודי המאוכזבים מההתרסקות בבחירות לרבנות הראשית מטילים את כל יהבם (מליון וחצי ש”ח) על בית שמש בתקווה להשיב את הכבוד האבוד. מדובר אם כן, בלא פחות ממלחמה. במלחמה, חשוב לגייס את הכוחות הטובים ביותר. כך על קנקני מיץ תפוזים קר וצלוחיות מים סגרו אנשי אבוטבול את הפינה האחרונה לקראת הבחירות – נוחעם.

בתוכנית: קמפיין עומק עם שלבים מתפתחים וצוות מוחות מיוחד ומיומן הרואה בכך שליחות של קביעת זהות העיר המדוברת ביותר בישראל. בצוות מיוצגים כל המגזרים המאפיינים את העיר המגוונת.
מה נגיד. רק נאחל לנוחעם ולאבוטבול בהצלחה.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

7 תגובות

  1. אם אנחנו בוחרים אבוטבול,
    ואבוטבול בוחר נוחעם…

    הצלחות!

  2. מה, עברו כ”כ הרבה שעות מאז הוזכר שמו של נוחעם וכזה שקט?!?

    אז אכן-
    אלולללל….

  3. ששששששששששששששששששששששששששששש!!!!!!!!!!!!!!:)

    נוחעם, המון הצלחה וסייעתא דשמיא במשימה החדשה
    בטוחים שתעשה את זה הכי טוב שיש

  4. הסיפור של אבוטבול גמור והוא לא יהיה ראש העיר הבא עם נוחעם או בלעדיו.

  5. מתי רוזנצוייג בתוקף תפקידו כדובר העירייה לא יכול לנהל את הקמפיין (מבחינה רשמית כמובן (: ).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן