במסיבת עיתונאים שערכה לאחרונה חברת חסלט, נחשף המיתוג החדש של החברה. חסלט, החברה החלוצה והמובילה בתחום ירקות העלים הנקיים, הודיעה כי היא יוצאת במהלך אסטרטגי רחב ומקיף של מיתוג מחדש. מהלך המיתוג יכלול את כל המחלקות של החברה, החל מהייצור, בתי האריזה ועד השיווק.
שרה פכטר, מנהלת היח”צ באפיקים, הנחתה את האירוע. על הביצוע הטכני והפועלים מאחורי הקלעים: שרגא יונגרייז ונחמיה רוזנפלד.
השתתפו: ארי גלהר (מעריב), יקי אדמקר (וואלה!), ציפי אמיתי, רחלי לויטן, חנה אפק ודבורה קורן (משפחה), עוזר דרוק (בקהילה), מלי אברהם (קו עיתונות), אריק אליוביץ ולאה וסרמן (יתד נאמן), יענקי מיזליש (קול ברמה), צביקה חלמינסקי (כיכר השבת), מיכל גולד (Mishpacha), שושנה אלבוים ונחמה קווארדט (המודיע), הילה לביא (הד העיר), טובי פיק (קטיפה), פנינה אלבוים (מרכז העניינים), עודד מורד ונהוראי אברהם (בשבע), אבי שמשי (ערוץ 7), בתיה בן יהודה (מקור ראשון).
תגובה אחת
כ”כ משעמם. כמעט כמו החסה של חסלט