רבנים, פוליטיקאים, אנשי עסקים ועיתונאים התכנסו השבוע במשרד הפרסום המתחדש “שחור ולבן”, לכבוד מעמד קביעת המזוזות במשרד החדש, המפואר והמרווח בטקס רב רושם.
הראשון לציון והרב הראשי לשעבר, הגאון רבי אליהו בקשי דורון שליט”א, התכבד בקביעת המזוזה בכניסה הראשית למשרד. בדברי ברכה שנשא במקום, סיפר כי הוא מכיר את בעלי המשרד מזה שנים ארוכות. “לפני שנים רבות, חיפשנו איש מקצוע שיעשה פרוספקטים ועבודות פרסום עבור מוסדות ‘בניין אב’ בירושלים, ומצאנו את בעל המשרד הזה, שמעון ממשפחת רווח, המשלב מקצועיות נדירה עם ‘הצנע לכת’. זו מעלה חשובה מאוד”.
עוד התכבדו בקביעת מזוזות: מ”מ וסגן ראש עיריית פתח תקוה, אוריאל בוסו; מנכ”ל הירשוביץ פתרונות, חנוך הירשוביץ; מנכ”ל מט”ח 24, דוד מסיקה; מנכ”ל חברת התכנה לברייט, רן שטראוס ומכובדים נוספים.
שמעון רווח, מנכ”ל המשרד, אמר כי הוא שמח לארח את לקוחותיו, חבריו ונציגי המדיה והוא נרגש לחנוך את המשרד החדש הנמצא בחודשים האחרונים בהתפתחות ובהתרחבות מתמדת.
“לפני פחות משנתיים פתחנו את המשרד בתקווה להעניק ללקוחותינו שירותי פרסום מקצועיים באווירה ביתית, אישית וחמה”, אמר רווח, “כחלוף הימים והתקופה, עיניכם הרואות, המשרד התרחב. לקוחות רבים הצטרפו, עובדים מקצועיים גויסו והחלום התממש, ובגדול.
“בסייעתא דשמיא עברנו למשרד גדול יותר, על מנת שנוכל להכיל 9 עובדים העושים לילות כימים על מנת להעניק שירות מקצועי מכל הלב לעשרות לקוחותינו הפועלים בתחומים מגוונים: פוליטיקה ורשויות מקומיות, ביטוחים ופיננסים, תיירות ומלונאות, קמעונאות, עמותות וארגונים, תקשורת, ועוד.
“אני מודה לבורא עולם על שזיכנו להגיע עד הלום, לרעייתי ולמשפחתי העומדים לצדי כל העת, לעובדים המסורים וגם ללקוחותיי, שהם לקוחות טובים ונעימים אבל יותר מזה – חברים”, סיים רווח את דבריו על רקע מחיאות-כפיים סוערות.
במהלך האירוע המפואר התכבדו האורחים בשתיית “לחיים” ובירכו בזה אחר זה את צוות המשרד והמשפחות.
4 תגובות
מה בדבר גילוי נאות שאתה חלק מצוות המשרד…
בהצלחה
גאה בך שמעון היקר.
אחרי היכרות רבת שנים ועבודה אין סופית בידע כפיים
הגיע הזמן שתשתדרג ותעלה מדרגה לליגה של הגדולים באמת.
בהצלחה רבה בהמשך הדרך.
רבנים, פוליטיקאים, אנשי עסקים ועיתונאים התכנסו השבוע במשרד הפרסום המתחדש “שחור ולבן”,
איך קראו למשרד קודם?
מה לרבנים ומשרדי פרסום ?..
איזו פשיטת רגל.. הפרסום הרי הוא מעוז “השקר הקל” .. זה שיש בו אמת והרבה מכירת “אוירה” והגזמות… אט אט מגלים את כל השקר. חרדים באמת לדבר השם לא מתקרבים למשרדי פרסום.