מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
טלטלה חסידית: תקציב הפרסום היוקרתי של “דסקל” עבר למשרד הפרסום “קלמן V” אחרי שנים ארוכות שטופלו ב”דמיון” • מדוע מדובר בבשורה של ממש? בשל העובדה שקלמן V היה מזוהה עם המותג המתחרה “רויאל” מאז לידתו • כל הפרטים בפרסום ראשון
Screenshot_2014-03-06-13-52-24-1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

“דסקל” – מותג ההלבשה החסידית הגדול בישראל – יעלה קמפיין חדש לקראת חג הפסח באמצעות משרד הפרסום “קלמן V”. מדוע מדובר בבשורה של ממש? ראשית, משום שתקציב הפרסום של דסקל עובר כעת למשכנו החדש לאחר פעילות ממושכת וארוכת שנים עם “דמיון”. שנית, בשל העובדה שקלמן V היה מזוהה עם המותג המתחרה “רויאל” מאז לידתו.

לפאשקעוויל נודע כי אנשי “קלמן V” הודיעו לבעל המותג “רויאל” לקראת סוף שנת 2013 על הפסקת הפעילות המשותפת. נדיר למצוא משרד פרסום ש”מגרש” לקוח, אבל כעת, משנודע על אודות התקציב החדש, אפשר להבין אותם. דסקל, כאמור, הוא מותג ההלבשה החסידית הגדול והוותיק בישראל. נמתין לקמפיין החדש ואי”ה נציג אותו כאן.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

4 תגובות

  1. וואו איזו פצצה
    מקווה שג’י בי יקחו את העניין ברצינות

  2. בחירה חכמה. קלמן עושה עבודה מדויקת, לא מפזר כספים לגימיקים מיותרים, ולא נסחף לריק.
    במילה: הוא חושב שיווק..
    אני מאחל לבערל, לרוטנר, לשלמה Vלקלמן , המון תוצאות.

  3. זה נקרא, השתמש וזרוק, אין בני אדם, רק חומר, זה לא מחזיק לאורך זמן, מי שבוגד פעם אחת יבגוד שוב..
    לא נאה, לא יאה, למרות שאני בטוח שלא זה מה שבאמת היה, אם זה אכן כך זה חמור.

  4. חחחחחחחחח

    ושוב, חחחחחחחחח

    קלמן זרק את רויאל חחחחחחחחחחחחחחחח

    ההודעה הזאת כל כך קיוי ויוסי שזה אפילו לא יח”צ, סתם שלוף וזרוק.

    רויאל הודיע לקלמן לפני הרבה הרבהההה מאוד זמן שהוא עוזב.

    הגימיקים המטופשים של קלמן לא מחזיקים יותר מדי. כל הלקוחות שלו זה שתמש והעף.

    אוי חוצניק איך נפלת, איך נפלו גיבורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן