משרד הפרסום “דמיון” העלה קמפיין למותג הקפה Jacobs תחת הסלוגן שמלווה את המותג במגזר הכללי: “מחבר אנשים לקפה טוב”. תקציב הפרסום במגזר החרדי היה עד לאחרונה במשרד הפרסום “בראשית” של מוטי קוטיינר.
בקמפיין מבית היוצר של “דמיון”, הצרכן נקרא להכין משלוח מנות בשילוב קפה ג’ייקובס ולשלוח אותו למי שאף פעם לא שלח, לכתוב סיפור משכנע ולזכות במצלמה דיגיטלית משוכללת מבית סמסונג (לקוח נוסף של “דמיון”). פרסים נוספים: תווי קניה בשווי מאות שקלים.
בחודשים האחרונים, תאגיד מונדליז (לשעבר קראפט פודס) ישראל, בישר כי יעמיק את השקעתו בקמפיין חדש למותג הקפה ג’ייקובס. למעשה, הקמפיין הנוכחי – באמצעות משרד הפרסום JWT – הוא הגדול ביותר שידע המותג עד כה בישראל, בהיקף של 3.5 מיליון שקלים.
קפה Jacobs נחשב לאחד ממותגי הקפה המובילים בישראל. המותג ג’ייקובס קיים משנת 1895, וכיום נמנה עם קבוצת מותגי העל של קראפט פודס, מותגים אשר לכל אחד מהם מחזור מכירות שנתי של מעל 1 מיליארד דולר.
7 תגובות
המודעה יפה.
התקציב עוד יותר.
לחבר אנשים לקפה טוב… נכון מאוד לתקופתינו.. פורים!
בנוסף שקפה ג’ייקובס באמת טוב טעים ולא יקר….
יפה דמיון!
משו טוב קורה שם.
מודעה בני ברקית מזעזעת. מה הם עשו למותג הזה?
אפס עיצוב וטיפוגרפיה. אסטרטגיה מועתקת מחברות קפה אחרות.
ומבצע שהופך קפה איכותי למשחק ילדים.
שת”פ מעולה.
דמיון כובשים לקוחות…
נ
תרצה גרנות ע”ה אמרה משפט כל כך נכון על מודעות כאלה בדיוק:
“מה המודעה הזאת עשתה לי? כלום. אני מחפשת שהמודעות ידברו אלי, שירתקו, שירגשו אותי, שיעוררו בי צורך עז למה שמתפרסם”
מודעות של משרדי הפרסום הגדולים גורמות לעתים קרובות למשרדים הקטנים להיות כל כך יותר אטרקטיביים, כל כך יותר מחוברים למה שנקרא ‘קריאטיב’. זו מודעה רדודה וחסרת תוכן וטעם.
אתה מדבר על קפה? על קפה ג’ייקובס? תראה לי כוס קפה מהביל עם אדים מיתמרים כלפי מעלה. תראה לי משהו שיגרום לי לבלוע את הרוק ולדמיין את הטעם והארומה של כוס הקפה הכל כך מיוחד הזה.
מבחינתי, המודעה הזאת (ואני ממש לא נכנס לתוכן המיותר לטעמי ברגע שהמודעה לא דיברה אלי) היא תעודת עניות לפרסום החרדי.
מה זה הבושה הזו,
מצלמה ותו קנייה בשווי 500 ש”ח?
בושה.