איציק וגילי לוינשטיין, בעלי מותג ההנעלה Lewen by La scarpa, הרימו לאחרונה הפקת אופנה מיוחדת לקידום המכירות ‘לה סקארפה’.
גילי לוינשטיין הסבירה כי בשנים האחרונות פייסבוק טיפח טרנד הפקות אופנה חרדיות. לדבריה, “הפלטפורמה החברתית פתחה בפני עסקים חרדים קטנים אפשרות לפרסם את עצמם על ידי הפקות אופנה עם דוגמניות, חשיפה שנמנעה מהם עד היום בעיתונות הממוסדת. היום, כל מעצבת יודעת שכדי להגדיל את מעגל הלקוחות שלה היא צריכה לעשות הפקת אופנה בה היא מציגה את הקולקציה שלה”.