דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
אהרלה הוא אינסטלטור מיוחד: הוא גם יודע לפתוח סתימות, ממש בתוך ההסתרה, וגם יודע לעשות “פרסום חכם”. כזה עוד לא היה לנו כאן, אז התקשרנו כדי לתהות על קנקנו. “בכלל לא חשבתי שאני פרסומאי”, הוא סיפר לנו, “אבל התחלתי לפרסם עסקים קטנים בעקבות בקשה של חבר, והלקוחות מאוד מרוצים”. בפנים: הראיון המלא
INSTALATOR
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אהרלה הוא אינסטלטור מיוחד: גם יודע לפתוח סתימות, ממש בתוך ההסתרה, וגם יודע לעשות “פרסום חכם”. מספר הטלפון במודעה חוזר על עצמו – גם ללקוחות בלי מזל שהצנרת שלהם נסתמה, וגם ללקוחות פוטנציאלים בתחום הפרסום. כזה עוד לא היה לנו כאן, אז התקשרנו כדי לתהות על קנקנו.

שלום אהרלה,

– כן.

ראיתי את הפרסום שלך על פתיחת סתימות וגם על “פרסום חכם”…

– כן, כן…

אז מה, אתה עושה גם פרסומות?

– נכון. אני אגיד לך מה היה: בכלל לא חשבתי שאני פרסומאי אבל פעם פנה אלי חבר ואמר לי “אני יודע שאתה לא פרסומאי אבל תפרסם אותי בכל זאת”. פרסמתי אותו והוא מאוד הצליח. אז החלטתי לפרסם את המספר שלי כ’פרסום חכם’ ואני מפרסם כבר כמה אנשים והם מרוצים מאוד.

לפי מה אתה גובה תשלום?

– לפי רעיון.

איך אתה מתמחר את העבודה?

– בינתיים התעסקתי רק עם עסקים קטנים, לא עם עסקים גדולים. מעסקים קטנים עם פרסומות קטנות אני גובה לפי 130 שקל לרעיון.

את מי פרסמת כבר?

– עשיתי לנוחעם, לצלם אחד שביקש, לחנות סבונים, כל מיני עסקים קטנים. הכי הרבה פרסמתי את נוחעם. אתה יכול לשאול אותו. אני מפרסם את נוחעם כל שבוע.

רגע, איזה נוחעם? נוחעם שלנו?

– נוחעם זה איש שמתקן מכונות כביסה, מקררים, מזגנים ודברים כאלה. היו לו שניים שלושה לקוחות בשבוע והיום הוא במצב טוב. למה אתה שואל כל כך הרבה?

יש לי אתר בנושא פרסום, אני רוצה לפרסם את הסיפור שלך.

– אם אתה רוצה לפרסם את “פרסום חכם” אתה לא צריך לפרסם שאני עושה תיקונים. בעולם המודרני זה לא עובד ביחד… אם אתה עובד בפרסום, אתה לא יכול להיות אינסטלטור. ובמילים אחרות: אם אתה אינסטלטור – אתה כנראה לא פרסומאי טוב.

דווקא מאוד מעניין הסיפור שלך. השילוב הזה מרתק. מה השם שלך?

– “אהרלה איש התחזוקה” – זה השם שלי, ככה כולם מכירים אותי.

מאיפה אתה?

– מבני ברק.

איזה שם תבחר כפרסומאי, “אהרלה פרסום חכם”?

– פרסום חכם, כן. אני מנהל וסגן המנהל, גם הסגן של הסגן וגם העובד הזוטר. אני הכל בפרסום חכם. אם אנחנו כבר מדברים, אני רוצה לספר לך משהו: אני לא חולם לעזוב את התחום שלי כדי להיכנס לעולם הפרסום. אתה צריך להביא פרנסה הביתה. יש לי חבר יחצן, אתה בטוח מכיר אותו… אני רואה כמה הוא מרוויח. הוא בקושי סוגר את החודש. היום זה לא פשוט להיות פרסומאי, אבל אם זה מגיע ככה בדרך אגב – אני אשמח.

INSTALATOR

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

4 תגובות

  1. ענק! איש מהשורה שלא מבין מה זה תקשורת אבל הוא חלק ממנה.

    את הראיון הזה צריך ללמד בבתי ספר לתקשורת ולו רק על מנת להדגים את המהפכה שעברה התקשורת בשנתיים האחרונות. המסר, המוסר והנמען הפכו ליחידה אחת שלא ניתן להפריד אותה ועכשיו גם התוכן והשיווקי התאחדו.

    למעלה כתוב חיים גיל אבל אחתום בשם נוחעם. פעם לקוח פעם פרסומאי. פעם אינסטלטור ופעם רעיונאי.

    כתיבה וסתימה טובה!
    נוחעם

  2. כמה מאכזב יהיה לגלות בסוף שזה עוד טריק של מישהו מהבראנז’ה שמתחזה לאינסטלטור תמים..
    אגב, למרבה הצער בנוגע לפערי ההשתכרות בין תקציבאי בכיר לשרברבאי מתחיל הוא כנראה צודק.

  3. דווקא זה מישהו ממש רגיל שאני מכיר
    גר בב”ב
    לא מתחזה ולא כלום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן