מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
הפוסט הקודם עורר “הדים נרחבים” ופרסומאי חרדי מבקש להבהיר: אנחנו מתנגדים לחרם, אבל אין לנו ברירה • “לא ראוי ולא מוסרי להתעלם ולהחרים קהילה קדושה בישראל”, הוא כותב לפאשקעוויל, “אם לעיתון ‘העדה’ יש פרסומות ולגיליון ‘בית משיח’ יש פרסומות – אזי החרמה של עיתון המזוהה עם קבוצה שלא שייכת למיליה הפוליטית השולטת, היא שותפות למעשה פשע” • מה דעתכם?
HAPELES
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מדשתקו – שמע מינה ניחא להו. יתכן שאם לא היה פוסט תגובה לפוסט הצבוע הקודם של קולגה במשרד פרסום, שמסביר שהחרם על עיתון הפלס מתרחש בעיניים פקוחות ובדעה צלולה, קוראי הבלוג היו מאמינים שכולנו מסכימים להבלים שנכתבו – ולא היא.

הרבה מאיתנו, פרסומאים חרדים, לא “תומכים” בחרם כנגד עיתון הפלס.

HAPELES

עיתון הפלס הוקם על ידי שלוחי דרבנן. קבוצה לא מבוטלת של אנשים הוכיחו בבחירות המוניציפאליות האחרונות ש”הפלג הירושלמי” (כפי שמיתגו אותו) מונה עשרות אלפי אנשים חרדים, יראים לדבר ד’. אלפי משפחות הצביעו לרשימת “עץ” בירושלים, בני ברק ומודיעין עילית בלבד – בלי לספור אלפים הפזורים בערים נוספות ברחבי הארץ.

לא ראוי ולא מוסרי להתעלם ולהחרים קהילה קדושה בישראל. אם לעיתון “העדה” יש פרסומות ולגיליון “בית משיח” יש פרסומות, אזי החרמה של עיתון המזוהה עם קבוצה שלא שייכת למיליה הפוליטית השולטת – היא שותפות למעשה פשע.

הטלת דה-לגיטימציה ציבורית כה גורפת על קבוצת אנשים חלשה היא לא דבר שאפשר לשתוק עליו. גם בפניי, כעמיתי מהפוסט הקודם, עומד טובת הלקוחות שלנו. משום שמשרדי הפרסום החליטו להטיל חרם גורף (מסיבות שכולם יודעים מה הן – וטובת הלקוח לא אחת מהן), ומשרדים חלשים יותר הצטרפו אליהם, לא הייתה לנו ברירה אלא להצטרף דה-פקטו לחרם ולא להכניס פרסומות לעיתון הפלס. ועם זאת, חשוב להודות כי לחלק נכבד מלקוחותיי המלצתי שלא לפרסם ביתד נאמן, וזאת בכדי שהם לא יהיו מאלו שמכניסים ראשם בצד מחלוקת.

מעבר למה שקורה בפועל, חשוב להגיד בפה מלא: החרם הזה הוא הדבר הכי רע שקורה ללקוחות שלנו. חלק נכבד מהתקציבים הועברו למקומונים. התקציבים קוצצו דרמטית, העמלות באדמה, והכול בגלל שמישהו החליט “לשרוף את המועדון”. יום יבוא והכול יתפוצץ לנו בפנים.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

17 תגובות

  1. ׳בית משיח׳ ׳העדה׳ אנשים עדינים, מתורבתים, מבקשים פרסום בדרכים נימוסיות ומקובלות…

  2. גם אני לא מסכים איתך.

    לא מבין איך יהודי מסוגל לומר דבר כזה

  3. דעתי, שחבל שאתם נכנסים לפוליטיקה המלוכלכת הזאת…
    ולבוא ולהצדיק אנשים שיוצאים בגלוי נגד גדולי הדור ?!
    ואין שום חרם רשמי שהכריזו עליו, החרם קרה מעצמו ובאופן מוצדק וברור ביותר.
    מעניין כמה אנשי הפלס משלמים לכם על היח”צ הנ”ל…

  4. את ההסטוריה של הקמת העיתון אין צורך לפרט אבל כל בר דעת יודע שהעיתון הוקם על מנת לשמור על …. שח”ו ושלום לא יזיק ליהדות [כמו שהושמעה הקלטה ממנכ”ל העיתון י.ל.] ואם זה כך מה זה קשור להעדה ולבית משיח שחטאם היחיד שהם מיעוט [דרך אגב למשיחיסטים יש הרבה יותר אנשים מלפלג הירושלמי] ואם זה כך התגובה ממש לא עניינית ומתעלמת מהבעיה האמיתית וחבל שמאמר מוטה כ”כ מקבל במה במקום שמכבד את עצמו

  5. מסכים לגמרי עם מה שכתב.
    ולכך צריך לדעת שבסופו של דבר החרם הוא בידיים של חברות הפרסום ולפני שיהיה מאוחר ועסקים יעבירו את כספם למקומות אחרים לפרסום, תעצרו את החרם!!!!

  6. מדהים לראות איך שהמגיבים כאן שטופים דעות קדומות ושנאת האחר.
    המציאות בשטח מוכיחה שהקו שגורס ב” מי שחושב אחרת בנוגע לפונוביז’ הוא רשע ופושע לא יצא מהגהנום ו….” דווקא אלו נשארו בסופו של יום בצד המפסיד…
    ולמי שעוד שפיות בקודקודו נומר: אתם בטוחים מאד מאד שמרן שליט”א הוא המנהיג ואין בלתו, ומדוע לא תסכימו עם מי שאומר שמרנו שליט”א הוא המנהיג ואין בלתו? מדוע אדם שחושב כמוכם בנוגע לגדול אחר נהפך לפושע? בגלל שזה לא מתאים עם הפוליטיקה או בגלל שנאת האחר..”

  7. אתה אפס מאופס בית משיח לא יוצא נגד גדולי הדור אבל העיתון משוקץ הזה הפלס כל כולו זה נגד כל גדולי הדור שליט”א הם חבורת רשעים אין להם רבנים והם מנסים לשלוט על הציבור החרדי לא ניתן להם כוח ושיהרגו אחד את השני

  8. בדיוק כמו שבית משיח כתבו על הרב’ה שהוא מלך המשיח ולא הרב שטינמן ולא נחשבו שהם מזלזלים בגדולי הדור, כך בהפלס העבירה היחידה שלהם שלא כתבו מרן רה”י על הרב שטינמן, חוץ מזה לא תראה זלזול והרב שטינמן יוזכר שם בתוארים מכובדים כסדר וכמוהו ר’ חיים קנייבקי והגר”נ קרליץ. בשונה מיתד שלא יזכירו כלל את הגרש”ר אויערבך. ויפגעו ויזלזלו בכל רבני ישראל שאינם כפופים לדעתו המוחלטת של מרן הגר”ד שפירא. ולא חתמו נאמנות בתצהיר. או בהשתתפות של כנס מאה הרבנים.
    כך את המכתב היום לחזק את שארית ישראל מה קרה פתאום איפה הייתם 30 שנה מאז שנפתח שארית??? התשובה זה דורך על כמה רבנים שלא בתלם שלהם אז הכל שווה.

    וכל כגון דא נאמר “הזהרו מן הצבועים”
    שנה טובה

  9. איש אחד,
    הקול שלך קול שפוי.
    יוס- התלהמות מיותרת. קרא שוב את ההודעה שלך

  10. מי שמזלזל במרן ראש הישיבה הגראי”ל שטימנן שליט”א סופו………………………
    זה בזוי שאתר מביא את הזלזול במרן

  11. זה לא הנושא.
    וודאי שיש לכל קהילה את הזכות להתאגד ולהתבטא, וכן, גם לקבל פרסומות…
    הבעיה כאן, שזו קהילה שכל מה שמאחד אותה זה ההתנגדות להרב שטיינמן, וזו גם כל מטרת העיתון, לנגח את הנהגתו של הרב שטיינמן ור’ חיים קניבסקי.
    אולי תשימו לב לתופעה מעניינת, יש קהילה שנקראת בעלזא, והם פתחו עיתון – המחנה החרדי. יש קהילה שנקראת חב”ד, וגם להם יש עיתון – כפר חב”ד, יש אפילו פלג בתוך חב”ד של המשיחיסטים, שגם לו יש עיתון – בית משיח, וכן העדה החרדית, גם לה יש את עיתון העדה, וכן הלאה.
    אבל כאן המקרה הפוך, הוקם עיתון, במטרה ספציפית וממוקדת לנגח את גדולי ישראל (בעיקר כדי לנקום את סילוקו של עורך כלשהו ממשרתו על ידם – מה שהוכח ע”י התנהלותו אח”כ, כפעולת חירום הכרחית!), והעיתון ביסס סביב עצמו קהילת ממורמרים, שעסוקים כל הזמן בלקטר ולבזות ולהשמיץ את כל מי שזז שלא מתיישר לפי הקו?? שלהם.
    וכן, החרם מתבקש ולגיטימי, ויש לו גם רווח צדדי שמועיל לכולנו.. אם היו להם פרסומות והם לא היו צריכים להאבק בכל כוחם על מנת להציל את העיתון מקריסה, (מה שאגב וודאי לא יקרה, השנאה שלהם תגרום להם למשכן את בתיהם ורכושם כדי להמשיך את הפצת העיתון…) היה להם זמן ומרץ להשתולל הרב יותר ולהזיק הרבה יותר לכלל הציבור החרדי הן במאבקים נגד גיוס בני הישיבות שבגישתם הברוטאלית של הפלג גרמו נזקים רבים למערכה השקטה והשכלתנית נגד גיוס בנה”י.

    ואם אתם רוצים עוד פרטים טריים על התנהלותם שיגם ושיחם, תשאלו את ווקסברגר, המוטרד התורן…

  12. כבר אמר החכם ‘שיטהשכל מטרתה לשלול את האחר אינה שיטה’ ולעניינינו קמו כאן אנשים חצופים וממורמרים והקימו שיטה שכל מטרה היא צעקה וכאוס, אן הצדקה שהעולם השפוי יתן יד להחדרת שיטה כזו לנורמות החברתיות שלו, בדיוק [להבדיל] כמו שהעולם מאוגד ביחס לדע”ש או לכל אירגון איסלמיסטי או טרוריסתי כזה או אחר, ולו מהסיבה הפשוטה שלא יתכן לפטור בעיות בצורה כזו כי אם ניתן לזה יד מחר בבוקר נצטרך להכריז על סגירת העולם!! על מנעול ובריח, ואיש את רעהו חיים בלעהו, כך בדיוק מסיבה זו החרם על הפלס הוא חרם מוצדק לחלוטין!! ראוי, ונכון שימשך, בלי שום קשר לתוצאה של סגירת העיתון או לא, אני לא קורא מנוי על יתד ממניעים תקציבאים, אבל אני ממש לא קונה ולא חושב לקנות בחנות שמפרסמת בהפלס, אין לי טיפת אמון באנשי הטרור וכופר האלו…
    ולמחרימים יאמר עלו והצליחו חזקו והמשיכו, הציבור החרדי חייב לכם טובה על כך

  13. תרגעו אף אחד לא משלם כסף פה ליח”צ, ס”ה סיקר את הנושא מבחינה כלכלית לשוק הפרסום.
    ב. דאעש כבר שמענו-מכירים את הסיסמאות זנבות, דאעש, זה מה שיש להם רק סיסמאות ותו לא,
    ג. דבריך ירושלמי פשוט בגדר הזויים הרי זה בדיוק הסיסמה של יתד נאמן העיקר שלא יהיה להם- לאורך כל הדרך מהבחירות עם זה עיתון עם זה הכשר עם זה ישיבות מוצלחות. וכו’ וכו. מי עומד כל הזמן מהבחירות ורודף ורודף את ציבור האברכים בני התורה,??? בכוללים, בחזנים? במשרות? בקופות צדקה? וכו’ כו’.
    לידיעתך כל המפלגה הזאת הוקמה כי אנשי יתד עמדו וצעקו לא יהיה להם שום נציג שום כלום, אפילו ברכה מר’ שמואל אסור שילכו לפני הבחירות.
    לכן אל תכתוב מה שאתמול חבר אמר לך על אנשי יתד.

  14. א. היו היה פעם משקה שהיה נקרא ‘תן לשתות’ זה בעצם הסיבוב השני שעשה ‘סופר דרינק’ לפני שהצליח למתג את עצמו כהמשקה הכי דוחה בשוק, אז אמרו שאילולא היה כתוב עליו תן לשתות אף אחד לא היה חולם שזה עשוי לשתיה.- איש אחד דבריך אכן מגלמים את היפוך האיש והיפוך האחד, דבריך נגועים ואינטרסנטים ללא שום בושה ודחיית כל צלם אנוש אתה משקר על ימין ועל שמאל ברגל גסה ולשון דוחה ומשתלחת.
    ב. דעש זה מה שיש להם רק סיסמאות- נאום אנשי הפלס אנשי האמת הדואגים באמת באמת לעתיד עולם התורה- רק כדאי להזכיר לכולם שכל מערך ההשקפה הצרופה והתפרצותו באחרונה הגיע בגלל פיטורי איזה עורך עלוב!!! הא?? רק לזכור לא יותר!!
    ג. זה שדברי לא נעמו לאוזנך הבנתי אך זה שהם נהפכו להזויים הבנתי יותר איך זה יצא לך, אני מבין שקשה לך להתמודד עם טענות מוצקות, שיטתך חינך אותה לרדידות הצועקת לכל עבר ‘יהרג ואל יעבור’ ואם אין דעת הבדלה מניין?
    לכן ביי לך, תחפש לך קולוגות אחרות

  15. מצווה להחרים אותם ,
    הם חולקים על הרב שטייינמן גדול הדור והם קיצוניים, נגד להגיע להסדר עם הצבא כדי שרוב הבחורים ילמדו תורה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן