מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מוישי הלר הדפיס שלט ענק והגיע למפגש פאשקעוויל כדי להציע את שירותיו לחברי הפורום הנכבדים • וזה מה שהוא כותב: “פסיפס אנושי מרתק נגלה לעיניי מהרגע שכף רגלי דרכה באולם. השולחנות ערוכים בקפידה, וזה לצד זה אני מגלה את הנוכחים, נציגים מכל המגזרים, מכל החוגים, כאשר לכולם מכנה משותף אחד: היכרות לעשייה משותפת” • ומדוע הוא לא לחוץ מכך שעידן הפרינט חלף מן העולם? • כנסו כנסו
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

המקום: מלון ויז’ניץ ציפורי קלאס, בני ברק

השעה: 20:15

לאחר נסיעה מרעננת עם בועז בן ארי, האיש והמצלמה, ועם יהודה שוורץ הנחמד, אנו נוחתים סמוך לאולם שנשכר לצורך קיום המפגש הייחודי. השלט מוצא אחר כבוד מהבאגז’ כשטרמפיסטיי כבר מזמן באולם. מיכה שולם התותח, שניחן במקצועיות השזור בהומור, שזו לי ההיכרות הראשונה עמו, מתארגן לתליית השלט הענק על חלונות האולם, והנה הערב מתחיל לו.

פסיפס אנושי מרתק נגלה לעיניי מהרגע שכף רגלי דרכה באולם. השולחנות ערוכים בקפידה, וזה לצד זה אני מגלה את החרדים העובדים / האובדים / העייפים / גוראים / דוסים / כיפות סרוגות. את כולם. המכנה המשותף של כל המשתתפים הינו אחד ויחיד: היכרות לעשייה משותפת. פגשתי כמה מכרים ותיקים, כולם חולקים את אותו כיוון מחשבה. פרינט ודיגיטל.

נדהמתי לראות את השיח התרבותי שהתפתח בין כל המשתתפים, בחן ובנועם. שולחן אחד דן בסוגיית הדיגיטל, ושולחן שני עוסק בכלל בשיווק באמצעות רשימות תפוצה בדוא”ל, שולחן שלישי, מיושן מעט, טרוד עקב היעלמות הפרינט מחיינו.

אודה ולא אבוש, אין לי שמץ של מושג בדיגיטל. אני מתעסק בעיקר בפרינט, כיון שעם ישראל הוא עם הספר ולכן אינני לחוץ מכך שעידן הפרינט חלף מהעולם, ויוכיחו זאת הלקוחות הרבים המצטרפים יום-יום למקצועיות של דפוס גרפומדיה. כיון שכך, ניסיתי לעניין כמה שיותר משתתפים על האפשרויות הרבות המגוונות שאני יכול להציע כשירות עבורם, החל בהדפסות דיגיטליות, שלטים, שמשוניות, רולאפים וקאפות, שלטים בכל גודל ובכל צורה, ובעצם כל מה שקשור לשלטים והדפסות. בשביל זה הגעתי.

מיכה שולם היטיב להגדיר את המפגש הזה כראשון וייחודי מסוגו, בהם חברים יכולים להיעזר איש ברעהו, ובעיקר הרצון לשיתוף פעולה פורה בין המשתתפים. יצוינו לשבח מארגני האירוע הנחמד הזה, כל אחד בשמו הטוב יבורך, למנהל המותג פאשקוויל מוטי רובינשטיין, ויוזם הערב מוטי זילברברג.

היה נחמד, חשוב, פורה ומרתק. מודה לכם על ההשקעה והרצון להיטיב לעוסקים בתחום במגזר החרדי.  מבחינתי כותרת הערב: “צאו והתפרנסו זה מזה”.

שלכם,

מוישי הלר – מנהל דפוס גרפומדיה

צרו איתי קשר: דפוס גרפומדיה, רחוב שטראוס 21 ירושלים

02-5000720  פקס 025000730

דוא”ל: [email protected]

דוא”ל אישי: [email protected]

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן