מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מעבר למשמעות המעשית והבולטת של יצירת שיתופי פעולה והידוק קשרים עם המשתתפים, המפגש המרתק הציג למעשה תמונת מצב עדכנית ורבגונית של התעשייה תוך “האנשה” בפועל של הקבוצה הדיגיטלית, בערב גיבוש מאחד שיצר “מטרית מותגים” של מומחים ומובילים בתחומם. דוד מרגליות מספר מדוע הוא ישמח להגיע למפגש הבא
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פאשקעוויל גרופ

קבוצת תשובה, קבוצת עזריאלי, אריסון או ורטהימר, לבייב ועופר. לקבוצות השולטות במשק נוספה עוד אחת…

קבוצת פאשקעוויל. נעים להכיר…

מעבר למשמעות המעשית והבולטת של יצירת שיתופי פעולה והידוק קשרים עם המשתתפים, המפגש המרתק הציג למעשה תמונת מצב עדכנית ורבגונית של התעשייה תוך “האנשה” בפועל של הקבוצה הדיגיטלית, בערב גיבוש מאחד שיצר “מטרית מותגים” של מומחים ומובילים בתחומם, חברי עולם התקשורת הבינאישית, דיגיטל או פרינט, אסטרטגיה ושיווק. עולמות התוכן שהתמזגו לפלטפורמה ייחודית ומרתקת, סביב “שולחן עגול” (יותר נכון שולחנות) יצרו הזדמנות אמיתית לרב שיח איכותני מלא בתובנות שניתן להסכים איתן או לא, אך אין ויכוח על מידת הרלוונטיות שלהן ועל חשיבות הנושאים שהועלו.

PASHKEVIL MIFGASH (15)

ובנימה אישית. פרסום יעדים מתמחה במתן שירות למנהלי מוסדות ועמותות, אותם אני מלווה בפעילות אסטרטגית מול התורמים, תוך שימוש נרחב במודלים מעולם השיווק והמכירות שאני “מייבא” לעולם של גיוס המשאבים. מדהים היה לגלות כיצד במהלך ערב קצר ומהנה, גיליתי מידע רב ומועיל הנוגע לתחומי הפעילות שלי, ואני בטוח שיתר המשתתפים נהנו גם הם מהעשרת ידע ומידע.

אני מקווה שמפגש ראשון זה סולל כבר את הדרך לבאים אחריו, וזו ההזדמנות להודות ליוצרי הפורמט,  למוטי (איזה? כולם כמובן…) על ההשקעה והמאמצים, וכמובן למיכה היקר מנחה הערב, שניצח ביד רמה על האווירה, תוך שליטה משכלת באופי ואורך האירוע, שהוגדר ברוב קולות כמוצלח.

שמחתי להכיר ואשמח להיפגש.

בידידות ובהערכה רבה

דוד מרגליות

פרסום יעדים

www.yeahdim.co.il

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן