נציגי המדיה החרדית הדרימו לנתיבות כדי להשתתף בסיור מיוחד במפעלי טרה החדשים במסגרת מסיבת ההשקה לשוקו החדש והמיוחד של טרה – שוקו מוו. מדובר בשוקו ייחודי ללא תוספת סוכר המהווה בשורה אמיתית בשוק הישראלי והעולמי.
מנהלי השיווק של המדיות השונות התלבשו בחלוק כחול וכיסו את שיערם וזקנם לפני כניסתם לאולמי הייצור. היה מהנה ובעיקר טעים.
5 תגובות
אין ספק שיש רענון בעניין השוקו ומוצרי האיכות דל טרה . באותו אירוע נאמר שרוב לקוחותינ של החברה הם הציבור החרדי .
כשעשיתי חשבון כמה תקציב הושקע. בחילוני , הבילבורד , טלויזיה ועוד
לא נראה שהרוב ניתן לחרדי
החלק היחסי בתקציב הפרסום לוקה בחסר בחילוני הוקצע מאות אלפי שקלים
לעומת. החרדי שכהרגלו מקבל פירורים וגם אותם פירורים ניתנים לעיתונים פוליטיים שמאיימים על כשרותם של החברות.
הגיע הזמן שתבינו. שהקהל החרדי דתי הוא כוח. קנייה. ענק ואתם מזלזלים. בו.
חבל …
אם אתם לא מפרסמים תגובות גם פחות מפרגנות אז אין לכם רשות לפרסם כלום לדעתי
מאות ומליונים לחילוני ופינץ לחרדי …
קהל הלקוחות הגדול והנאמן של טרה הוא בציבור החרדי
אבל מתקציבי הפרסום הוא מקבל פירורים
ממשיך הזלזול בציבור החרדי לצערי בתקציבי הפרסום הגדולים של החברות הגדולות במשק
סמנכ”לית השיווק והמכירות של רדיו ‘קול ברמה’ עוזבת
כוכבי, שיסדה את מחלקת השיווק ברדיו לפני שנה וחצי, פורשת מתפקידה חמשה חודשים לאחר שפטרונה, אריאל קוניק, עזב את הרדיו
יהושע הכהן, בחדרי חרדים 22:15 03/06/2010
27 |
שתף
רדיו קול ברמה. צילום ארכיון
רדיו קול ברמה. צילום ארכיון
סמדר כוכבי, סמנכ”לית השיווק והמכירות של רדיו ‘קול ברמה’ עוזבת את תפקידה לאחר שנה וחצי בתפקיד. כוכבי פורשת מתפקידה חמשה חודשים בלבד לאחר שפטרונה, אריאל קוניק, עזב את הרדיו בטריקת דלת.
כוכבי, שהחלה את דרכה ב’פרסום אריאלי’ ומשם עברה לתפקידי ניהול במשרדי פרסום גדולים, כשהיא מתמחה בעיקר בתחום תכנון וניהול המדיה למגזרים, עזבה את תפקידה כמנהלת המדיה של פרסום ‘גל אורן’ לפני פחות משנתיים, על מנת לייסד את מחלקת השיווק של הרדיו החדש.
כוכבי כבר טענה בעבר, כי השוק החרדי נמצא בטרנספורמציה ובבוא העת יהפוך לשוק עיקרי כאשר החילוני יהפוך ל”מגזרי”.
כוכבי עצמה סירבה להתייחס לידיעה.
כוכבי הירש סמדר היום סמנכ”ל שיווק ומכירות בקו עיתונות דתית