לקראת הפסח מפרסם אתר האינטרנט יודי, המתמחה במתנות יהודיות אישיות – את ההגדות המעוצבות לחג. מדובר בהגדה במגוון סגנונות שאליה ניתן להוסיף תמונות של הילדים ובני המשפחה, וכן הקדשה אישית וטקסטים שונים.
איפה קונים את המוצר? ברשת. ושם גם מפרסמים, כמובן.
אה-מה-מה, אי אפשר להפקיר את זירת הפרינט ללא כל פרסום. בכל זאת עמישראל צורך כמה קילוגרמים של נייר בשבועות שלפני החג. אז ישבו חברי צוות יודי וחשבו איך אפשר לעשות באזז במודעה אחת בודדת. חשבו וחשבו והגיעו לפתרון מקסים.
כל קורא שפתח את “הידיעון” מצא באמצעו כפולת עמודים אמיתיים מתוך ההגדה המעוצבת של יודי, כולל תמונות משפחתיות (וללא שם ה’). בשנייה הראשונה רבים חשבו שנפלה כאן טעות, ואז הבינו שיש כאן פרסום מדליק למוצר מדליק.
אז מה היה לנו כאן? שימוש חכם במדיה – צ’ק. המחשה של המוצר בגודל טבעי – צ’ק. הפתעה לא שגרתית – צ’ק. פרסום בפרינט למוצר דיגיטלי טהור – צ’ק. באזז ועניין בקרב הקוראים – צ’ק.
אנחנו אהבנו. ואתם?
לעיצוב הגדה אישית או סתם להתרשם מהמערכת הטכנולוגית החדשנית – לחצו כאן