מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
וכך כותב קליגר: “התפנה לי מעט ‘זמן’ ואשמח להקדיש אותו עבורך! אשמח להחליף דעות, לחשוב יחד וגם להתלבט בכל מה שקשור לאסטרטגיה שיווקית ופרסומית ואולי גם לתת עצה טובה שתעזור ותסייע בעז”ה. כאן לרשותך ולשירותך!”
MOTI
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

השבוע נפתח דף פייסבוק בשם: “חיים קליגר – אסטרטגיה תקשורתית ושיווקית”. בסטטוס הראשון כתב קליגר:

התפנה לי מעט “זמן” ואשמח להקדיש אותו עבורך! אשמח להחליף דעות, לחשוב יחד וגם להתלבט בכל מה שקשור לאסטרטגיה שיווקית ופרסומית ואולי גם לתת עצה טובה שתעזור ותסייע בעז”ה. כאן לרשותך ולשירותך!

KLIGER1

מיד עשיתי לייק. (גם אתם מוזמנים לעקוב: לחצו לייק)

אתמול פורסם באתר כיכר השבת ניתוח קמפיין מבית מדרשו של חיים קליגר – אסטרטגיה תקשורתית ושיווקית. בראש המדור החדש נכתב:

מדור חדש ב”כיכר השבת” בכל יום רביעי: אחת לשבוע ינתח יועץ השיווק חיים קליגר קמפיין פרסומי בולט. מה היתרונות, מה החסרונות, כיצד חולקה עוגת הפרסום במדיות השונות ועוד.

KLIGER

ככה עושים שיווק!

(על הכותב: הפוסט נכתב ע”י מוטי רובינשטיין, עורך בלוג “פאשקעוויל” ויועץ תקשורת בזמנו הפנוי {להלן: גילוי נאות}. הכותב מספק שירותי דיגיטל למשרדי פרסום וספקי שירותים הקשורים לתחום הפרסום ומתמחה בשיווק וקידום ברשתות חברתיות באמצעות תוכן. לפניות לכותב חפשו “צור קשר” באתר)

נ.ב. במסגרת השיווק באינטרנט הכותב עושה שימוש בתופעות רשת מעניינות ומנתב אותן לתועלת לקוחותיו.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן