מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דוד גלפרין וחיים גיל חתומים על הספר הראשון שעושה סדר בעולם הפרסום החרדי וחושף את סודותיו. “בראש חרדי”, הספר הראשון שמעניק סיור אמיתי ב”מאחורי הקלעים” של תעשיית הפרסום החרדית, הוא ספר חובה לכל מי שעוסק בתחום, רוצה לעסוק בו, או סתם מתעניין בפרסום והפקות
תמונה כריכה לספר
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

דוד גלפרין, האיש ו’פרסום גיל’, עשה את מה שהרבה בענף הפרסום החרדי רצו לעשות. הוא הוציא לאור את הספר “בראש חרדי”. הספר שמעניק הצצה בלתי אמצעית לקרביים של תעשיית הפרסום ומגלה את יסודות וסודות עולם הפרסום, בדגש על זה החרדי.

גלפרין בחר בחיים גיל מיודענו כעורך, וקיבל בתמורה ספר קולח, נוח לקריאה למרות המושגים המקצועיים, ובעיקר, ספר שנותן לכל מי שמתעניין בתחום, למפרסמים כמו לצרכנים, את האפשרות לטעום פרסום במנות גדושות.

להבדיל ממדורי הפרסום הפופולריים שרווחו כאן עד לפני שנתיים-שלוש (לאחרונה נולד מדור פרסום חדש בחינמון ‘כל ישראל’), הספר מעמיק מבלי להעיק ומעניק לקוראים 342 עמודים של תוכן מקצועי. במיוחד אהבנו את מילון אבן גיל לפרסומית מדוברת. מילון שחושף את מילות הקוד המשמשות את הענף. רק חבל שלא מצאנו בו ולו ערך אחד מתחום הפרסום הדיגיטלי שהולך וכובש את הענף.

הנה ציטוט אחד מתוך הספר: “קשה להאמין עד כמה הייתה גדולה הבורות של המפרסמים מהמגזר הכללי. היום, כאשר קיימים משרדי פרסום חרדיים רבים וכאשר ענף הפרסום החרדי מעסיק מאות אנשי מקצוע חרדים שלמדו וחיים את המקצוע, איש לא נדרש להסביר שיש הבדל בין חסיד ברסלב ואברך ליטאי תלמיד ישיבת מיר – למרות ששניהם מתגוררים באותם מאתיים מטרים רבועים בשכונת בית ישראל או מאה שערים. מי היה מעלה זאת בדעתו לפני קצת יותר משלושה עשורים”.

הספר – הראשון מסוגו בישראל – מעניק למפרסמים ולצרכנים את ההזדמנות להציץ לנבכי התעשייה ולהכיר את הכלים באמצעותם הם מתקשרים. אנחנו אהבנו במיוחד את סגנונו הקולח למרות אופיו “המקצועי”.

לסיום, בתקופה בה ברור לכל כי ה”מגזר” החרדי, יהפוך בעשורים הקרובים לחלק מרכזי ומשמעותי בכלכלה הישראלית וישווה בהשפעתו הכלכלית למגזר הכללי, יש מקום לתת משקל גדול לענף הפרסום החרדי, הקטר שדוחף את הצמיחה. כן. גם במשק החרדי.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

4 תגובות

  1. רוצים טעימות ודוגמאות מהספר! עוד לא הבנתי אם זה ספר פרסום מקצועי (במקביל לאלו הגויים), או ספר סיפורים על הפרסום החרדי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן