מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
TNUVA (2)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

קמפיין החנוכה של המחלבות עולה במיקומים האסטרטגיים ביותר לקראת ימי החנוכה. כשאנחנו פותחים את חבילת העיתונים – ‘משפחה’ ו’בקהילה’, אנחנו בדרך כלל שולפים את המגזין ומתרשמים מהפרסומת בגב הגיליון. השבוע מככבת שם טרה, המציגה תמונה חיננית של שני ילדים סועדים על שולחן חלבי מפנק בליל רביעי של חנוכה, תחת הכותרת “גם בחנוכה לילדים שלי יומיום טרה”. יחסית לארוחת ערב חגיגית בבית, הילדים לבושים מצוין! מודעה יפה, מעבירה טוב את המסר. בשל מיקומה האסטרטגי והפשטות שלה, קשה להתעלם ממנה.

תנובה מנצחת את טרה בעיתוני סופ"ש לפני חנוכה 10

אחרי שסיימנו עם טרה, אנחנו פותחים את המגזין ומיד נתקלים בעמוד 3 היוקרתי, בפרסומת צבעונית ורעשנית של תנובה תחת הכותרת “טעמי החנוכה”, המזמינה את הקוראים לשחק במשחק טריוויה. נחמד, אבל לא נפלתי. משהו חסר שם.

תנובה מנצחת את טרה בעיתוני סופ"ש לפני חנוכה 11

בעמוד הבא, מגיעה מודעה נוספת ומשלימה את החסר: 10 מוצרים מרכזיים של תנובה מוצגים על מדפים צבעוניים תחת הכותרת “מבצעי החנוכה” + הסבר על המשחק מהעמוד הקודם. הקמפיין הזה מגביר מכירות ומעודד אינטראקציה נוספת עם הלקוח. חנוכה הוא זמן מעולה למשחקים בחיק המשפחה, וכך, בפשטות – לפחות בסיבוב הזה – תנובה מנצחת את טרה.

תנובה מנצחת את טרה בעיתוני סופ"ש לפני חנוכה 12

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן