מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מטרנה שמחה להגיש לאמא את תפילת השל”ה הקדוש. כי זה הכי תפילה של אמא. ואני שואל: מטרנה, כמותג, נותן ערך מוסף לאמא? היא כבר עמוסה בעלונים, מגנטים והבטחות מקופות צדקה שונות. ואת התפילה הזאת ניתן למצוא בכל סידור מצוי. ובכל זאת משהו תפס אותי בדאגה הכנה הזאת, לדורות ישרים ומבורכים. וזה יפה שהם שמו לב לזה. אימרו מעתה: לא עוד רק קופות צדקה עם הבטחות, תפילות וישועות. קנו 3 אריזות מטרנה ושמותיכם יועברו לאחד מגדולי ישראל לישועה ופרנסה טובה.

materna

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

22 תגובות

  1. קשה, באמת קשה, לפרגן למשרד פירסום מוצלח שכזה.
    תגידו מה שתגידו הרעיון פ ש ו ט . ח ז ק .

  2. אסכם את מילותיי, כי סיבכתי את הקוראים.

    אהבתי!!
    נ.ב. עדיף אם חברות מסחריות לא היו נכנסות לתחום התפילות והישועות. עדיף לחפש קריאטיב אחר. ובכל זאת משהו תפס אותי. כי אי אפשר להתעלם מההקשר המעולה בין התפילה הספציפית הזאת למותג שאומר כל הזמן “הכי קרוב לאמא”.
    (שייך לקטגוריות מועדפים, משרדי פרסום, סל מיחזור)

  3. אני לא פירסומאי,
    אבל תסלחו לי,
    זה מטופש ביותר
    לעשות מסחרה מתפילות
    מילא הקופות (התרגלנו)
    אבל מטרנה??

  4. אוי כמה שזה טוב,
    ובתור המגיבה הראשונה מן המין הנשי, ארשה לעצמי לאמר- אפילו מרגש, ואם לא הייתי פרסומאית הייתי מעיזה לאמר – אפילו מביא דמעונת קטנה בזווית העין.
    על כך נותר רק לאמר- א סאך אידישע נחת!
    וזו תשובת המשקל ל’רחמנא ליצלן ושות’. אפשר לדבר במונחים הכי קרובים ויפים, השאלה איך, לא לבזות אותם, וכאן נעשה הקשר פשוט כל כך, ויפה כל כך.
    אוי, זה טווווב!!!

  5. היי גימיק נחמד ובטח לא מטופש אבל דמעה??????
    מרגש???????

  6. נו, אמרתי שאני מייצגת את העזר כנגדו, ענין של טבע אנושי.
    הסטריאוטיפ הנשי מכתיב: דמעה
    הסטריאוטיפ הגברי מכתיב:

    תקציבאי מתחיל: היי גימיק נחמד ובטח לא מטופש אבל דמעה??????מרגש???????

    אז הכל הולך לפי הספר…

  7. חוצניק, תמהני על תמיהתך שהעזת לתמוה באופן כה תמוה על סגנון פרסום “תמוה” זה.

    הרי זו כל החכמה!
    הרי מארגוני חסד, ועמותות צדקה, מצפים לכזו ‘יציאה’ לכן אין בזה כל הפתעה וכל האפקט של התתרשמות יוצא ונעלם בין שאר המודעות.

    אך כשמשרד פרסום יוצא, בפרסומת שונה כ”כ מהקו הכללי של הקמפיין, זה עושה רק טוב לשיגרה, ולכן אנשים מכבדים זאת , מכיון שזה מגיע מכיוון בלתי צפוי כאמור.

    להמחשת העניין: זה די דומה לשמוע מאדם ציני להחריד, משהו כנה ואמיתי…

    קולה: לא בכוח… (-:
    נ.ב. חוצניק “דאגה כנה” נראה לך שמודעה זו נבנתה על “דאגה כנה”???
    (בכל אופן אני מבין אותם, הם צריכים להכניס כסף)

  8. מודעה נחמדה מסר טוב.אולי גם מרגש.אבל….אני מכיר לפחות עוד 3 חברות מסחריות שפרסמו או חילקו תפילת השלה ולכן .גימיק או רעיון חזק לא הייתי מגדיר את זה .אני רואה בעיניי רוחי את החבריה בבולטון בחשיבה קודרת על איך מעירים לקוחות רדומים בעונה רדומה ואזזזזזז…..בהבזק חד. נפתח לוח דבר בעיתו והנה .ראש חודש סיוון. תפילת השלה .הציעו ללקוחותכם .אינסרט ליש . מגנט לשטראוס.טלדלת לנירלט.ומודעה למטרנה .בסוף מטרנה בלעו תגלולה …יפה לכם אגף התקציבאות בבולטון ולא בציניות.כך צריך לעבוד

  9. ישראלי: מודעה נחמדה מסר טוב.אולי גם מרגש.אבל….אני מכיר לפחות עוד 3 חברות מסחריות שפרסמו או חילקו תפילת השלה ולכן .גימיק או רעיון חזק לא הייתי מגדיר את זה .…יפה לכם אגף התקציבאות בבולטון ולא בציניות.כך צריך לעבוד

    וגם שלחתי לחוצניק למייל דוגמא מהעבר ואולי הוא גם יעלה את זה, אבל בס”ה בסדר

  10. אמנם אני לא פירסומאית אלא סתם אמא פשוטה שצורכת מטרנה.
    ומושם מה מבין כל הגימיקים של מטרנה, זו ממש לא מדברת אלי.
    מסוג הדברים שיכנסו הביתה וישר יטרידו אותי איך למצוא גניזה כדי להיפטר מזה.

    מה הם בעצם רוצים בזה?! – תנו לי לגשת לשילב עם 3 כפיות ולקבל שובר הנחה, תעשו לי מבצע של 3 ב100 או זכו את עזר מציון על כל קופסה שאחזיר.
    אבל תפילה? – תודה, יש לי סידור בבית.
    לא מרגש, אפילו לא כמעט.

  11. משהו טוב 1.
    כמה שאני מסכימה איתך.
    ממש לא הבנתי את גודל הגימיק.

  12. פרסום יפה ומוצלח. או כמו שאמרו פה

    פשוט, יפה,

    ולגבי מה שדובר שמשתמשים בתפילות , באמת זה לא טוב אבל מה לעשות שכבר הרבה זמן הכל זה תעשייה של כסף. והכל כשר.

  13. אני חושב שהרעיון מעולה, הביצוע טוב, הכותרת גרועה.

    הכי תפילה של אמא, כאילו דא?

    לא מתחבר לשום מקום, לא בא משום מקום ולא הולך לשום מקום.

    זה שהחבר’ה במטרנה מחוברים למותג שלהם כך, שבכל פעם שהם שומעים את המילה ‘הכי’, הם צועקים ‘קרוב לאמא’. זה עדיין לא הופך את זה לתובנה צרכנית. סלוגן מצוין אבל לא בלקסיקון של כולנו. ולכן, להביא את זה לכותרת ועוד לרכב על זה, זה שטות.

    אני אומר את זה על החבר’ה במטרנה, מתוך תקווה רבה שהלקוח הוא זה שהכתיב את זה. אם זה עבודה של המשרד…אני מחזיר את השידור אליכם מחשש להתבטאות לא נאותה.

  14. בולטון, יש לכם שם פשלה,
    כתוב “טעון גניזה” במקום “טעון שיפור”.

  15. אהבתי.
    עכשיו רק נשאר “אספתי 40 כפיות מטרנה … והתרוששתי”

  16. אני: בולטון, יש לכם שם פשלה,כתוב “טעון גניזה” במקום “טעון שיפור”.

    לגמרי.

  17. התחילו בשימוש עם פסוקים, עברו לרבנים ועכשיו סידורים בנוסח מטרנה.
    בעצם למה לא? אם כל המטרה היא למכור, אז פורנוגרפיה מוכרת. זה משנה מה התוכן הגרפי?

    כל עוד יש מי שיצרוך, יהיה מי שימכור, ואידך זיל גמור.

    הציניות בענף יכולה לפרנס בשקט גם את ענף העסקונה ואת כל השכונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן