זוכרים את הפוסט הזה?
יופי.
מסתבר שהקמפיין הנ”ל לא הסתיים בפרינט ופאשקעווילים, אלא המשיך ליצור באזז דרך קד”מ מעניין שרקחו בגל אורן עבור ‘לילי’. כידוע מוצרי צריכה היגיינים אינם ברי איזכור כלשהו בתקשורת החרדית, וטוב שכך. מה עושים? קד”מ על ידי לידים איכותיים.
כל אחת שהשאירה פרטים בטלמסר קיבלה ערכת התנסות במוצר החדש ואפשרות לשלוח את הערכה לחמש חברות נוספות באמצעות טופס מיוחד. האימפקט אדיר. ולנו לא נותר אלא להתענג. אחלה רעיון. אחלה ביצוע. אהבתי.
והנה התירוץ להעלות את הפוסט הזה – הג’ינגל שמתנגן ברדיו. באדיבות עפר גדנקן מרדיו קול-חי.
5 תגובות
מעניין אם יד חברת “פרסומי ישראל” בעניין…
גמני יכול להתקשר?
אם יש לך 5 חברות….?
מממ.. כמו שדינקיס אוהב לומר: “טופ, נו”
ו- חיים, אתה יכול לנסות.
להשאיל לך חברות? : )
כן, אבל רצוי שהן תהיינה כאלה שעדיין אינן מופיעות במאגר של גל-לילי.
כאילו דה. אותן חמש מתקשרות שוב ושוב וממליצות על עצמן?