מי שקרא עיתונים ופרסומות בשבועות האחרונים שם לב למלחמת התשה בין מכוני לימוד, מרכזים האקדמים ושאר בתי ספר מקצועיים אשר עטים על המגזר החרדי משחרים לתלמידים. אחיה – מרכז להכשרת מורים פונה לקהל יעד שונה, בוגר יותר. חושב יותר. ועכשיו, גם הפרסומת, מתפלספת יותר. כך גם הפוסט הזה, מאותרג יותר.
מודעה נחמדה, קרייאטיב לא ענק במיוחד, מבוצעת בטוב טעם ודעת,
כרגיל אצל ‘דמיון’.
אני לא רוצה להיות שלילי..
אבל יש מודעה, ויש מודעה!!!!
זו לא פרסומת ראויה, הייתי אומר שזה שווה כאתרוג אחרי סוכות.
יפיפה!
מאוהבת.
זאת אומרת שמי שלומד באחיה הוא אתרוג מורכב?
סה”כ, מודעה מושקעת, ניכר שלא נשלפה מהשרוול.
דווקא אהבתי. יופי של מודעה.
רק בתוך מחנך הייתי שואל את עצמי, האם שלילת האחר ואמירה שכל השאר לימונים, היא הדרך החינוכית אותה הייתי רוצה להנחיל לתלמידי הרכים…
עוד מודעה עמוקה מבית היוצר של דמיון שבאופן שיטתי אני לא מתחבר לתוצאה שלהם
הרעיון לא מושקע במיוחד, אבל התוצאה יפה, ובעיקר מושכת את העין.
בהצלחה.
למה כשאני רואה את היצירות של דמיון אני אומר נו טוב, זה מוכר לי מאיזה מקום.
יש שמה סגנון כזה להעתיק משפטים ידועים ולעבוד איתם.
כמו “מה שרואים מפה לא רואים משם”
מוכר , הא
וכן המשפט האחרון “יש מורים, ויש . . . ”
פרסום טוב ויפה הוא להמציא את הססמה ולא למחזר ססמאות מוכרים.
חברה בדמיון תחשבו על זה.יום טוב
אני בהלם!
יש כאן מישו שמסוגל לראות את החלטורה הזאת ולקרוא לה קריאייטיב.
המודעה הגרועה ביותר בשנה האחרונה!!!
החברה בדימיון קיבלו מכת שמש?
הם יכלו להשתמש גם בויז’ואל של לולב.
יש לולב דרי ויש לולב אל עריש
תלוי איפה הוא גדל בדיוק כמו המורים
הם יתייחסו אל התלמידים לפי בית גידולם.
הרעיון , סביר. המסר ברור. והאתרוג, יבול שישית..
ס”ה מודעה מושכת את העין, נראה לי שזו הפעם הראשונה בה מופיעה תמונת אתרוג בעיתון של אחרי שבועות..
אמנם אני לא הייתי מגיע לכזאת רמה של תעוזה להציע ללקוח כזו מודעה., אבל לדמיון, יש כנראה חוש דמיון מפותח, ומסתבר שגם ללקוח..
12 תגובות
מודעה נחמדה, קרייאטיב לא ענק במיוחד, מבוצעת בטוב טעם ודעת,
כרגיל אצל ‘דמיון’.
אני לא רוצה להיות שלילי..
אבל יש מודעה, ויש מודעה!!!!
זו לא פרסומת ראויה, הייתי אומר שזה שווה כאתרוג אחרי סוכות.
יפיפה!
מאוהבת.
זאת אומרת שמי שלומד באחיה הוא אתרוג מורכב?
סה”כ, מודעה מושקעת, ניכר שלא נשלפה מהשרוול.
דווקא אהבתי. יופי של מודעה.
רק בתוך מחנך הייתי שואל את עצמי, האם שלילת האחר ואמירה שכל השאר לימונים, היא הדרך החינוכית אותה הייתי רוצה להנחיל לתלמידי הרכים…
עוד מודעה עמוקה מבית היוצר של דמיון שבאופן שיטתי אני לא מתחבר לתוצאה שלהם
הרעיון לא מושקע במיוחד, אבל התוצאה יפה, ובעיקר מושכת את העין.
בהצלחה.
למה כשאני רואה את היצירות של דמיון אני אומר נו טוב, זה מוכר לי מאיזה מקום.
יש שמה סגנון כזה להעתיק משפטים ידועים ולעבוד איתם.
כמו “מה שרואים מפה לא רואים משם”
מוכר , הא
וכן המשפט האחרון “יש מורים, ויש . . . ”
פרסום טוב ויפה הוא להמציא את הססמה ולא למחזר ססמאות מוכרים.
חברה בדמיון תחשבו על זה.יום טוב
אני בהלם!
יש כאן מישו שמסוגל לראות את החלטורה הזאת ולקרוא לה קריאייטיב.
המודעה הגרועה ביותר בשנה האחרונה!!!
החברה בדימיון קיבלו מכת שמש?
הם יכלו להשתמש גם בויז’ואל של לולב.
יש לולב דרי ויש לולב אל עריש
תלוי איפה הוא גדל בדיוק כמו המורים
הם יתייחסו אל התלמידים לפי בית גידולם.
הרעיון , סביר. המסר ברור. והאתרוג, יבול שישית..
ס”ה מודעה מושכת את העין, נראה לי שזו הפעם הראשונה בה מופיעה תמונת אתרוג בעיתון של אחרי שבועות..
אמנם אני לא הייתי מגיע לכזאת רמה של תעוזה להציע ללקוח כזו מודעה., אבל לדמיון, יש כנראה חוש דמיון מפותח, ומסתבר שגם ללקוח..