WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
קפה נמס עלית - פרסום למגזר החרדי - בולטון פוטנציאל
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בשבילי אין כמו כוס קפה של טסטר צ’ויס על הבוקר, אבל זה לא מונע מקפה נמס עלית להיות אחת ההצלחות של תאגידי המזון המקומיים כשהוא מוביל בבטחה כקפה הנמכר ביותר בישראל, יותר ממותגים נחשבים בעולם כמו טסטר צ’ויס וג’אקובס.

זה רק מראה לנו כמה מותג חזק לא צריך יותר מלספר לנו שכולנו שותים קפה עלית פשוט רק המינון שונה.

בדיוק כמו שאני אוהב 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

10 תגובות

  1. פרסומת טובה
    בכלל קפה עלית תמיד הולכים על הקטע של ” הישראלי” שזה טוב
    כי זה הנקודה החזקה שלהם.
    בינינו , כל מי שטעם (חוץ מבעלי שעדיין מעדיף עלית) קפה מגורען מכל סוג שהוא, כבר לא חוזר לעלית.
    קופאין ממכר וככל שטעמת חזק יותר לא תחזור לעדין יותר.

  2. לא הכי התחברתי למודעה, אבל אין ספק שהם התכוונו לטובה במסר שלהם…

  3. קצת הרבה מזכיר את הקמפיין של ‘אפיקים’ לבגיר בזמנו, ענין ההעדפה האישית וכל אחד והקפה שלו…, אבל כנראה שהפניה האישית- מעולם לא נס ליחה. 🙂

  4. פוטנציאלית-
    לקחת לי את המקלדת מהאצבעות..
    ומילא אם זה היה ‘בזמנו’, אבל מדובר על קמפיין שהיה כאן לפני חודש+, עיוור מי שלא רואה את ההעתקה.

  5. פוטנציאלית (ההיא מהפארק?!) ופיקצר,
    אתם מעט נסחפים בקשר בין שני הקמפיינים אע”פ ששניהם מובלים בסגנון דומה, כוונת מייסדיהם שונה בתכלית.

    בבגיר, רצו להמחיש שהם מתאימים לכל אחד ולכל אחד יש סטייל אחר ולכן עליו לבחור בגיר כי יש להם היצע נרחב.
    בעלית, המדובר בקפה שכולם שותים, פשוט במינונים שונים ומעניינים.

    זה הכל. כך שאכן ייתכן ויש משהו לגבי הדמיון, אך אין כל קשר ממשי בין הקמפיינים.

    אדוור…

  6. פוטנציאלית ופיקצר –
    זה כבר עומד על “לא תיטול מילות רעך” או משהו..

    אכן אותו סגנון של פניה אישית וכו’.. אבל בסגנון הבולטוני משהו.

    ודווקא אני – לא סובלת את כל הטסטר צ’ויסים למיניהם ושותה רק של עלית.

  7. אדוור-
    אתה נשמע מאולץ קצת..

    משהו טוב-
    כמוך כמוני.

  8. שוין, כשמעמיקים מחשבה בנושא הפניה האישית, אפיקים באמת לא המציאו את הגלגל וקדמו להם עשרות (בלי הגזמה) קמפיינים שהציגו גישה אינדבדואלית לכל לקוח והעדפותיו הוא, בין אם מדובר במוצר אחיד לכולם ובין אם מדובר בטעמים או עיצובים שונים.

    רק שבנישה הקטנה והדוסית הזותי, זה די צרם, ועוד בהבדל של חודש!

  9. מדהים אין מילים מושך לקנות עבר בגדול
    אבל כמו כל חרדי יש לי את זה …למה אבל למה למעלה בצד שמאל השאירו את הגרגיר של הקפה בשמיים??

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן