על פי דיווח באתר Recode, פייסבוק תתחיל לשלב פרסומות בסרטונים ותציע ליוצרי הסרטונים (או למי שמעלה אותם לרשת החברתית) 55% מהרווחים.
הפיילוט, שעל פי הדיווח יתחיל בקרוב, יאפשר לשלב פרסומות בסרטונים, בתנאי שהגולשים צפו בהם לפחות 20 שניות ואורך הסרטון הוא 90 שניות לפחות. המטרה בכך היא לגרום למפרסמים להעלות סרטונים ארוכים ולמשוך את תשומת הלב של המשתמשים, כך שאלה יאריכו את משך הגלישה שלהם ברשת החברתית.
מארק צוקרברג, מייסד פייסבוק, דיווח לאחרונה כי בשנת 2016 נרשמו יותר ממיליארד גולשים שצפו בלמעלה ממאה מיליון שעות של סרטונים מדי יום. עד כה, צוקרברג נמנע משילוב פרסומות בסרטונים, כנראה על מנת שלא לפגוע בחוויית המשתמש ולצבור יותר שעות וידאו בתוך הפלטפורמה. כעת “איכשר דרא” ופייסבוק תשנה את מדיניות הפרסום בסרטונים.
אז איך זה יעבוד? על פי הדיווח, פייסבוק תמכור את הפרסומות ותעניק למפרסמי הסרטונים 55% מההכנסות עליהן. מדובר במתכונת זהה לזאת שפועלת ביוטיוב.
אם אנחנו כבר בעסקי פייסבוק, בדקו אם אתם חברים שלנו: פאשקעוויל בפייסבוק