דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
קתלין קנדי טאונסהד בתו של הסנאטור והתובע הכללי רוברט קנדי, הסבירה איפה טראמפ יותר טוב מאובמה
obama
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

האדמה החרוכה שהותיר אובמה מאחוריו בתום שתי הקדנציות הנשיאותיות שלו מייצרת שיח נוקב המנסה לרדת למהות ושורש הכישלון הגדול שלו.

מי שנחשב בתחילת דרכו להבטחה הגדולה והוגדר בגלל קמפיין איסוף הכספים שלו באינטרנט כ”הצלחה שיווקית”, שפרץ לעולם עם מהלך שיווקי שנלמד עד היום בבתי ספר לפרסום, הפך בתוך מספר שנים לבדיחה של עצמו בעקבות אינסוף שגיאות שביצע, כולל שיווקיות.

מי שהגדירה זאת היטב וניסתה לשים את האצבע על הפער בין המגמות, המבטיחה מההתחלה לבין התוצאה הסופית המאכזבת, היא קתלין קנדי טאונסהד בתו של הסנאטור והתובע הכללי רוברט קנדי ואחייניתו של הנשיא ג’ון קנדי. אביה, שהיה מועמד המפלגה הדמוקרטית לנשיאות, נורה למוות ביוני 1968 בידי מחבל פלסטיני בשל ידידותו הגדולה עם ישראל.

במהלך ביקורה החודש בישראל התייחסה הגב’ קנדי לנשיא היוצא אובמה והבהירה: אובמה הוא פשוט לא איש שיווק טוב. הוא איש מכירות גרוע והוא מודה בכך. משום שאינו מבין שיכולת שיווק חשובה לא פחות ממדיניות.

לדעתה, הנשיא הנכנס טראמפ הוא בעל פוטנציאל גדול, משום שמבחינה זו הוא ההיפך הגמור מאובמה. “אצלו יכולות השיווק חשובות יותר וחלק מהתכונות של מנהיג טוב זה להיות מסוגל לגרום לאנשים להבין מה עשית עבורם. אובמה נכשל בכך ללא ספק” – סיכמה.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן