היום נערך יום עיון למקצועני דיגיטל ביוזמת אור פיאלקוב ובשיתוף איגוד האינטרנט הישראלי.
לפני כחודש, כאשר החלה ההרשמה, ידעתי שאני חייב להיות שם. לאחר שרכשתי כרטיס שיבטיח את מקומי, התקשרתי לחבר טוב ושאלתי אם הוא מצטרף אליי.
“אני לא יודע מה אעשה מחר, אתה רוצה שאתכנן חודש קדימה?”, הוא שאל. כן, השבתי, תקנה כרטיס ומקסימום לא תבוא. אנחנו צריכים להיות שם.
מפה לשם, הוא לא קנה כרטיס ואני נאלצתי לוותר על יום העיון בשל אילוצים אישיים. אבל לא נורא, שגרירי ‘פאשקעוויל’ נמצאים בכל מקום והם עושים את מלאכתם נאמנה.
להלן שגרירי ‘פאשקעוויל’ באירוע: שמחה מרגליות, מנכ”ל מקס דיגיטל; משה לוינגר, מנהל דיגיטל ב’תוצאות אפקטיביות’; רפי ברמן, מנהל דיגיטל ב’גל אורן’; שוקי שפירא, מחלקת דיגיטל ‘גל אורן’.
שמחה מרגליות: “יום גדוש בתוכן איכותי”
שמחה, שתף אותנו. איך היה?
“תשמע, זה היה אחד הכנסים המעניינים. בדרך כלל אני חוזר מאירועים כאלה עם 2-3 נקודות ליישום בפרקטיקה. פה חזרתי עם רשימה”.
עד כדי כך?
“עד כדי כך, ויותר! אם לסכם בקצרה, החידושים הכי משמעותיים בכנס עסקו בתחומים הבאים: פייסבוק אנליטיקס שנפתח גם לאתרים, שימוש בבוטים אוטומטיים שהחל להיכנס גם בארץ, פרסום אפקטיבי במיוחד בפייסבוק מסנג’ר, שימוש יצירתי להגדלת מכירות באמצעות פייסבוק לייב”.
קיבלתי את הרושם שהיה יום גדוש בתוכן.
“אכן, זה היה יום מלא – ומלא בתוכן. אם כבר מדברים על תוכן, נהניתי מאוד מהרצאתו של אתגר שפיבק בנושא שיווק באמצעות תוכן. הסביר מעולה את המהות של פרסום באמצעות תוכן”.
משה לוינגר: “חייבים להישאר מעודכנים”
משה, סיכום שלך ליום העיון הזה?
“עולם הדיגיטל הוא דינמי ומתחדש כל תקופה קצרה. כלי שיווק חדשים מתווספים ומשתנים. כנסים מסוג זה מאפשרים לאנשי מקצוע להתעדכן ולהסתנכרן בנעשה בעולם השיווק הדיגיטלי, לקבל כלים מקצועיים וטיפים מאנשי מקצוע בכירים מהשורה הראשונה”.
ממה הכי נהנית?
“מההרצאה של אתגר שפיבק על החשיבות של תוכן איכותי, על כך שאיכות הליד תלוי באופן ישיר לתוכן אליו נחשף הגולש ובכלל, כיצד לייצר תוכן שיווקי חכם ומקצועי בעידן 2017”.
צילומים: שמחה מרגליות – “מקס דיגיטל”
2 תגובות
תודה שבאתם! לכבוד היה לי שהגעתם לכנס שלי 🙂 טוהר.
למה לסקר כנס חילוני נטו באתר חרדי (כביכול…)?
אתמההה