בשורה טובה תדשן עצם!
שמחים אנו לבשר לגולשינו היקרים על מדור פרסום חדש ב’ביזנס’ (העיתון הכלכלי של הציבור החרדי). הוא אומנם מאיים על המדור המתחרה ב’מרכז העניינים’, ויגרום לעורך שלו להזיע יותר מתמיד, אך קיבלנו מבית אבא, וסבא, ש’תחרות זה בריא’. גם בלי ויטמין בצ’יק או תוספי חיזוק, תחרות גורמת להשקעה של כל הצדדים. וכאשר מדברים על מדור פרסום – מה טוב ומה נעים.
אם חשבתם לרגע שלא נדע לפרגן, או שנתחמק באלגנטיות מהמדור המתחרה, טעיתם. בשמחה גדולה נעלה אותו לבלוג מדי שבוע, לתועלת כולנו. והפרגון הוא אמיתי ומכל הלב. ואם עדיין לא הבנתם על מה ההתרגשות הגדולה: העורך הוא גולש פאשקעוויל ידוע, ר’ חיים גיל. תתחדש!
הפעם לא נכניס כותרות. אתם חייבים להיכנס ולראות.
קליק כאן לPDF המלא
9 תגובות
נחמד ביותר… גראפית, נראה יותר טוב מהמדור במרכז העניינים. על יתד נאמן אין בכלל מה לדבר.
לגבי התוכן, בהחלט נראה שהושקע עמל. אהבתי את פינת “צא ולמד”.
מעניין לראות אם המדור ילך שבי אחרי משרדי הפרסום וילקק להם, או שיעביר ביקורת אמיתית.
ימים יגידו.
בכל מקרה, בהצלחה לחיים גיל על המדור החדש…
חיים
הגרפיקה משהו משהו כמו גם התוכן.
נעים לקרוא, כתוב בצורה קולחת, אך משום מה זה נראה ש”התחתנת” שם עם אפיקים.
לפרגן להם על כזו מודעה? הילד שם בוכה מרוב הכסף שהולך לפח….
שיהיה בהצלחה רבה
כל הכבוד על הפרגון, ההדדיות והעבודה המשותפת של עורכי המדורים בעיתונים השונים..
כדי להרחיב את מעגל המתעניינים בפרסום מעבר לבעלי החוש המולד אולי תכתירו את האזור כ’מאחורי הקלעים בפרסום בלה בלה’
אהבתי את המדור החדש, וכמה אירוני, בעיקר מה”קפשיין”.
הנה, הנה השקעת!
חיזוי העתיד:
בצל קורתינו #3 (למה דוקא סולמית? גזענים.)
“המבשר” יוצא עם פינת פרסום חדשה ואינטלגנטית במיוחד
בצל קורתינו #8
“המודיע” מפתיע עם מדור פרסום הפתעתי,מופתע ובעל השפעה רבה
בצל קורתינו #55
העלון התורני “בחצרות קודשיך “(בדוי) מתקדש בעמוד פירסום ושיווק קדוש במיוחד
כוכב נולד מאחוריכם!
מעניין,נחמד
מאד מעניין לראות שהמקצוע שלנו כל כך אהוב ופופולרי.
בהצלחה חיים
יפה מאד.
אם רק יורשה לי להעיר: צריך לזכור את הקו הדק בין פרשנות לידיעה, שבמדור זה הוא נחצה לכיוון ברור של פרשנות. זה יומרני וזה מיותר.
העיצוב יפה, הכתיבה בינונית.
רמת הכתיבה טובה, תוכן הכתיבה משעמם לאללה..
חוץ מהקפשיין, לא ראיתי שום בשורה, משהו מעניין, נאדא.
הקרבה הפיזית לאפיקים גרמה כנראה לזכייתו במכרז השטח הפנוי בד, אחרת לא מבין למה 2 הכתבות המרכזיות נכתבו על אפיקים..
הפרשנות/ניתוח גם לא מלהיבים במיוחד, יותר מידי מלקק, מילא על חמודי אני מסכים עם מה שנאמר אבל לא מבין מה הקשר לאפיקים, חמודי מגיע מהמגזר הכללי, אפיקים רק מצנזרים ושמים לו כיפה.
לעומת זאת אסם, בקמפיין לא ברור, המדבר על בריאות במוצר שעקב האכילס שלו הוא הבריאות.. מה??