מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
פרבר סיפר למדור ‘פרסום ושיווק’ על האתגר שעמד בפניהם ועל בחירת השפה המתוקה של הקמפיין
ELIT
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אם חשבנו שמיצו את כל זוויות הקומיקס האפשרויות ושכבר אי אפשר לחדש ולהפתיע בזירה המאוירת הגיע קמפיין עלית ובאווירה מתקתקה וכובשת ממציא שוב את הגלגל. עם דמויות עסיסיות שוקולדיות מאוירות בסגנון חדשני שטרם נתקלנו בהן הוא מעביר את המסר הדו משמעי ומעלה את רף הפרסום גם למדרגה ערכית עם טעם מתוק בפני עצמו.

הקמפיין כולל סיטואציות שונות של מעשים המשאירים טעם מתוק גם בלב, אברך שלומד עם הבן של השכנים, בחור המעביר ילד את הכביש ועוד. בבולטון פוטנציאל מסבירים לנו כי הקמפיין תחת הסלוגן “בואו נעשה פה מתוק” עבר אדפטציה מהאסטרטגיה של הציבור הכללי תוך התאמת הדמויות כך שידברו בשפה חרדית.

“האתגר היה בבחירת מאייר שיצייר סיטואציות ודמויות תפורות לציבור החרדי. כולן בצבעי שוקולד מריר, חלבי ולבן כאשר הפנים מבוססות על טבלית השוקולד פרה והאף הוא תמיד מרובע ומזכיר את הטבלייה הגדולה”, מסביר למדור תמיר פרבר, מנהל הקריאייטיב ב’בולטון פוטנציאל’.

“לקחנו סיטואציות שבהן האיור והקופי יתאימו לאסטרטגיה של ‘לעשות מתוק’, שייצקו תוכן וערכים. מבחינה טכנית חיפשנו מאייר שיגיע לרמה של יצירה בה הדמות קרובה לדמות פלסטלינה ולא מסתפקת בקומיקס השטוח בדו מימד ואלו בהחלט איורים מורכבים שנבנו בהתאם לסקיצות מדויקת והנחיות שהוא קיבל. מאחורי הקומיקס תלת המימד עומד זמורה אברהם המתמחה בדמויות שהפכו בשנים האחרונות למובילות ומזוהות עם חברות מסוימות. מי שעומד מאחורי צ’יטוס, קרלו והתינוק של במבה”.

הדמויות האלו הגיעו גם הן כדי להישאר?

“זו אכן שאלת השאלות. הקמפיין הנוכחי יימשך מספר חודשים מתוך מטרה לתקשר אותו היטב. חלק מהסיטואציות כבר נבנו בהתאם, למשל זו של משלוחי מנות לפורים. כרגע אין לנו מושג לכמה זמן ילוו אותנו הדמויות. הכל בהתאם לאיך יעכלו אותן הצרכנים. המטרה היא בסופו של דבר להגביר את הטעם המתוק של השוקולד עצמו ולהעלות חיוך על שפתי הצרכנים, תוך שהם נהנים מהמעשים המתוקים שאנחנו מעלים ומהאווירה הטובה הנלווית לקמפיין כולו”.

הנה עוד כמה כתבות על פרסום חרדי:

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן