דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
לכבוד חודש אדר, מדור הפרסום של “יתד נאמן” מגיש קמפיינים המבוססים על מוטיב השמחה
pepsi1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

המדור מביא מראות ומסרים של שמחה מקמפיינים מכל התחומים והענפים המבוססים על מוטיב השמחה, שראוי לשלבם בכל חודשי השנה.

[1] פרסומת של פולקסווגן שמנגנת על מוטיב השמחה ומדברת על השפעת הנהיגה ברכב שגורם לכל אחד להיות שמח.

"ספיישל חודש אדר": יתד נאמן מציג 5 קמפיינים של שמחה 1

[2] מסע פרסום בטקסס למותג הרכב BMW שעשתה תפנית אסטרטגית ומסתמך על שמחת הנהיגה שברכב לפי הסלוגן שמח זה צעיר.

"ספיישל חודש אדר": יתד נאמן מציג 5 קמפיינים של שמחה 2

[3] פרסומת של פפסי המדברת על “שמחת פפסי קולה” ומעבירה את הכמיהה למשקה ע”י קוביות קרח שממש רוצות להגיע לכוס של פפסי.

"ספיישל חודש אדר": יתד נאמן מציג 5 קמפיינים של שמחה 3

[4] וכאן נעשה שימוש הומוריסטי בקערת ציפס שמנסה לתפוס את הכוס של פפסי.

"ספיישל חודש אדר": יתד נאמן מציג 5 קמפיינים של שמחה 4

[5] קמפיין פרסום לשוקולד. אחד המותגים הנחשבים למשמחים במיוחד שמעודד לקוחות: “לשחרר את השמחה” באמצעות מגון טעמים חדשים שהוא מציע.

"ספיישל חודש אדר": יתד נאמן מציג 5 קמפיינים של שמחה 5

[6] מסע פרסום תיירותי לחופשה המציע דילים טובים במלונות ובכלל תחת ההבטחה שכך תוכל להריץ את השמחה שלך…

"ספיישל חודש אדר": יתד נאמן מציג 5 קמפיינים של שמחה 6

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן