מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
נקודת זכות אחת יכולה סנו לרשום לעצמה עם העלאת קמפיין “אפיקומן במזומן” בעצם העובדה שהוא מעניק מוטיבציה מיידית לנקות
afikoman
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

נקודת זכות אחת יכולה סנו לרשום לעצמה עם העלאת קמפיין “אפיקומן במזומן” בעצם העובדה שהוא מעניק מוטיבציה מיידית לנקות. מי שמתקשה עדיין למצוא את המרץ להתחיל יעשה זאת לאור האפיקומן המוקדם שמציעה החברה תחת הסלוגן המשכנע שהשנה שווה לנקות פי אלף מתמיד עם סיכוי לזכייה על הדרך.

חשוב לציין כי מדובר בקמפיין ייעודי העולה רק בציבור החרדי וכי מדובר בשנה שנייה ברציפות שבה סנו מוצאת לנכון לצ’פר את לקוחותיה. בשנה שעברה היה זה מבצע “הכספת” שבו הבטיחה סנו כי “בפסח הזה ההוצאות עלינו” עם סיכוי לזכייה באלף שקלים והשנה היא חוזרת על מתנת הפסח העשויה, מי יודע להפוך למסורת קבועה מכאן ואילך.

סנו, שהיא מהחברות הוותיקות בשוק הפעילה למעלה מיובל שנים וכיום מפיצה את מותגיה בשווקים בכל העולם, יכולה להרשות לעצמה לשקוד על שלל מוצריה המתחדשים (למעלה מ-700) ובעיקר על המוניטין שהוביל לנאמנות שוק חסרת תקדים. בישראל היא חולשת כיום על כשליש משוק מוצרי הניקיון ומדרגת ראשונה גם בניסיון ובוותק וגם בהיקפי הקניות, הן במגזר הכללי והן במגזר החרדי.

בנוסף, היא גם החברה הכמעט יחידה שהינה פרטית שמתחרה באופן מרשים עם מותגים בינלאומיים הגדולים ביותר בשוק של חברות אירופאיות ואמריקאיות. ולמרות הכל היא לא נחה לרגע וממשיכה לשפר, לחדש ולעדכן ולהשקיע מידי חג בשיווק ממוקד שידבר לכל אחד בשפתו.

השנה, כמו בשנים האחרונות היא יוצאת בקטלוג צבעוני מקיף ביותר המכיל את מגוון מוצריה לפי קטגוריות ואופן שימוש ובעיקר החידושים לאותה שנה ובכך מקיימת קשר קבוע ובלתי אמצעי עם הצרכנים.

במשרד הפרסום “מימד” מסבירים למדור כי מבצע אפיקומן במזומן, שנתפר לצרכי המשפחה החרדית ומעניק פוש למכירות בשבועות הנחשבים לאחד הפיקים הגדולים של השנה במכירת מוצרי ניקיון, נועד בראש וראשונה לשימור הלקוחות המגלים נאמנות מלאה כלפיה כדי להשיב להם חזרה מקצת על השקעתם.

סנו המבינה את כוח הקנייה החרדי ומוקירה את נאמנותם המיוחדת היא תמיד עם הפנים לציבור החרדי. לכן המגמה שלה היא להמשיך ולהשיב להם כגמולם בכל דרך אפשרית, ובייחוד לפני חגים וזמנים בהם מוצריה הם בראש טבלת המכירות.

אפיקומון במזומן: הקמפיין של סנו למגזר החרדי לקראת פסח 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

2 תגובות

  1. מודעה סטייל שנות ה80 עמוסה ולא נקיה. קצת אבסורד לחברת ניקיון מובילה…..

  2. זוועה.
    אף אחד לא טורח לשחק, להתקשר ולמלאות פרטים, אין שום פיקוח על הגרלות כאלו ולא מתפרסמים זוכים ולכן זה לא גורם לאף אחד לקנות!

    הייתה תקופה רעה שהמשרדים החרדים דחפו קמפיינים כאלו ללקוחות, אבל הם קלטו שזה בולשיט והתופעה המבזה התמגרה, חבל שחוזרים לימים האלו – תנו מודעות אסטרטגיות קראייטיביות משכנעות ומצחיקות, מה זה הזבל הזה??

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן