מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
אליהו אליוביץ פרסם בפייסבוק פוסט כדי להעלות למודעות את הבעיה בנושא, כהגדרתו
ELIOVICH
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
אליהו אליוביץ עצבני: "העיתון לא עמד במילתו; מבחינתי, הוא מחוק אצלי" 1
אליהו אליובץ בכנס Digit (צילום: אסנת פרלשטיין)

 

אליהו אליוביץ פרסם בפייסבוק פוסט זועם נגד “אחד העיתונים” שעשה דין לעצמו.

“כידוע, אני יחסית חדש בעולם הפרסום. במהלך חיי התעסקתי ביחסי ציבור. לאחרונה נחשפתי יותר לעומק של תחום הפרסום ואני חייב לתת לכם טיפ ממני אך קודם הסיפור: כלי תקשורת ששלחתי לו מודעה הבטיח לי עמוד כלשהו ששם תונח המודעה שרכשתי. אני פותח את העיתון והמודעה זרוקה במיקום אחר, במוסף אחר. מסתבר שאותו עיתון שהציע לי את המיקום החליט לעשות מה שרואות עיניו ולא לעמוד במילתו. דבר אחד אני יודע, אני טיפוס שלא שוכח לטוב ולרע, ככל שזה יהיה תלוי בי, אותו עיתון מחוק אצלי. כך לא מתנהגים, הצעת עמוד ואתה לא יכול לתת את מה שהצעת? תפנה לרוכש המודעה שיחליט אם רוצה להמשיך לפרסם או לא. מאחל לאותו עיתון שיתעורר במהירות מהנוהג שלו אחרת רבים מעמיתי לתחום ינהגו כמוני כי זה מקצועי ולא נוהגים כך”.

בשיחה עם פאשקעוויל הוא נשמע יותר נינוח ואומר: “בכוונה לא חשפתי במי מדובר. היה לי חשוב להעלות את הנושא למודעות”.

אז איך אתם מתמודדים עם “תקלות” כאלה? ספרו לנו כדי שצעירי הענף יוכלו ללמוד מהניסיון שלכם.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

תגובה אחת

  1. ברוך הבא למועדון ידידי, התחלת להתעסק ברכש מדיה אז תתכונן להפתעות נוספות, בדרך כלל לא תהיה מרוצה מהתוצאות ומהעמידה בסיכומים… אני ממליץ לך לא לשלם עד שאתה מקבל את מבוקשך ולהודיע שאם הם לא יעמדו בסיכום לא תהיה מחויב לשלם להם את מלוא הסכום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן