WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מילר פוינט
משרד פרסום
מדור הפרסום של ר. גיל בעיתון ‘יתד נאמן’ מגיש לקוראים את דירוג המפרסמים של ‘יפעת בקרת פרסום’
analysis
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אחד הפיקים הפרסומיים הגדולים של השנה מאחורינו. וכדרכינו אנחנו באים חשבון ומסכמים את ההשקעה האינטנסיבית בזירת המפרסמים המותגים והענפים שמדרגים בראש הטבלה. מהסיכומים שהוכנו עבור המדור ע”י יפעת בקרת פרסום (במחירים ריאליים) עולה תמונה צפויה של מפרסמים וענפים דומיננטיים לעונה שניצלו את הטיימינג המיוחד בשיווק שעשה את העבודה.

בשלושת שבועות השיא מכ”ג אדר עד ערב פסח (21.3 עד 10.4) שבהם יש ריבוי קניות בתחומי ניקיון, מוצרים וביגוד, הייתה בעיתונות החרדית נוכחות של החברות הרלוונטיות בהתאם.

את רשימת המפרסמים מובילה קבוצת שופרסל שהשקיעה 1,796,135 שקל. סנו חברת הניקיון המובילה מדורגת שניה בהשקעה של 1,729,214 שקל. שלישית בטבלה תנובה, שהשקיעה בפרסומים 1,691,603 שקל ורביעית יקבי כרמל (1,060,713 שקל) .יקבי כרמל מדורגת שנייה גם ברשימת הקמפיינים כאשר הקמפיין המוביל שייך ל”יש חסד” (“יש חסד – אתה יכול להשקיע”) בהשקעה של 959,076 שקל.

בטבלת תתי הענפים ענף הביגוד תופס את המקום הראשון בפער גדול מיתר הענפים כאשר בשבועות הרלוונטיים היקף ההשקעה הפרסומית עומד על 7,500,143 שקל. רשתות השיווק והחנויות מתברגות במקום השני בהשקעה של 4,360,668 ומוצרי החשמל והאלקטרוניקה בשלישי בהשקעה של 3,652,701 שקל. סוגרים את החמישייה הראשונה ארגונים ועמותות במקום רביעי (2,304,783 שקל) ואביזרי אופנה בחמישי (2,287,436 שקל).

החמישייה הבאה גם היא הולמת את התקופה: ניקוי – כללי (1,776,653 שקל), בנק במקום השישי (1,627,251 שקל), צרכנות בשביעי (1,609,366 שקל), הנעלה בשמיני (1,578,367 שקל), משקאות אלכוהול בתשיעי (1,552,051 שקל) ועשירי שקצת נשתנה מהאחרים מרכזים רפואיים (1,433,270 שקל).

אף אחד מהם לא אמר דיינו אפילו לשבוע אחד וכולם ישובו אלינו גם בחגים הבאים עלינו לטובה. המדור יהיה כאן כדי לדווח.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן