מאת: אייל גור
כן כן, אתם שלוחיו של ציבור צרכנים שמחפש תיווך ראוי והוגן מפני כל הקופצים עליו
למכור לו את שאינו מזדקק לו.
ציבור מותש מציטוטי ציטוטים, חידודי חידודים ושירי שירים במקום לדבר אליו בשפתו.
ציבור שבע מפרסומות שמאכילות בכפית מסר מרוסק דק דק, שלא משאיר שום צורך לחשוב.
ציבור שמחכה לפרסומאים שידע למכור משהו לאמא, גם בלי להראות את אבא.
ציבור שמצפה למסרים בינלאומיים במותגים בינלאומיים ולא לאדפטציה מגוירת בכפייה.
ציבור שרוצה לפתוח את העיתון, לראות מודעה ו…לחכות כבר לשבוע הבא.
ציבור שמחפש שרק יפתיעו אותו, גם במדיה חדשנית, שונה ונועזת.
ציבור שחפץ לראות השתקפות של חיים מורכבים יותר, אמיתיים ולא שטחיים.
ציבור שכמהה לפרסום שיצית את דמיונו, יחדד לו תובנות, ישנה לו תפיסות ועמדות.
ציבור שיודע גם ליהנות מפרסומות. לא רק לקנות את מה שהם מוכרות.
*
והכל שריר ובריר וקיים בכפוף לבריף, ללקוח, לאשתו, למבקר, לוועדת הרבנים לענייני עניינים, לפלנר מימין ולתקציבאי משמאל ולסופרווייזר מעל והסמנכ”ל שבחו”ל והמנכ”ל ישן… ופתאום יום חמישי, כמעט חצות הליל, וממש אין לכם מושג למה אתם עוד מול המחשב במשרד, ומסתבר שטעות לעולם חוזרת וחוזרת.
בהצלחה.
אייל גור בוגר ACC מחזור 1996. סמנכ”ל קריאייטיב ב Mccann Cultures – חברת המגזרים של מקאן אריקסון.
8 תגובות
אהבתי את הנימה האופטימית השזורה בפניניך.
משאיר מקום לחשוב. כבר כואב לי הראש…
יום טוב!
.
אייל תעשה לי קריאייטיב!
.
מקאן עדיין קיימים ואנוכי לא ידעתי?
אייל – אתה – צריך לספק עבודה לשליחי הציבור…
ותודה…
אחלה תמונה..
כל מה שמקאן המגזרי עושה זה להוסיף בס”ד למודעה של המגזר הכללי !!!
קריאטיב בחצי גרוש !!!
חבל שמקאן המגזרי היא כלום ממה שכתבת….
אבי, נראה שאתה לא שולט ברזי מקאן.
יכול להיות שעשו כמה אדפטציות, וכולם עושים את זה.
יש גם קמפיינים מגזריים נטו, שכל הקרדיט נזקף לזכותם.