מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
בעל השליטה החדש ברדיו קול חי נרתם לסייע לאתר הבית של התחנה. האם נראה בקרוב שת”פ בתוכן של ערוץ 20 וחדשות 0404?
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מי מסייע לאתר 'קול חי' ואיך זה קשור להקמת הרדיו החרדי החדש 1אין ספק כי שנת 2017 היא השנה הטובה ביותר של אבי בר.

בר, לשעבר מנכ”ל ערוץ הספורט, מחזיק היום בנתח מרשים משוק התקשורת הישראלית וניתן לומר – בהשאלה מעולם העיתונות – כי בר הוא מבכירי המו”לים וממשפיעי דעת הקהל הבולטים בישראל.

בר הוא מבעלי ערוץ 20 שמחזיק בנטייה לאומית (ויש שיאמרו לאומנית), מבעלי אתר החדשות הפופולרי 0404, לאחרונה הפך לבעל השליטה ברדיו קול חי ולקינוח זכה רק השבוע במכרז על הפעלת ערוץ הכנסת.

מלבד זאת, ערוץ 20 יחל לשדר בקרוב גם חדשות, דבר שעשוי להביא לגידול במספר הצופים בו ואולי לתת איזון בפעם הראשונה בשידורי הטלוויזיה.

לרגל המאורע נאלץ בר להתפטר מתפקיד מנכ”ל ערוץ 20 והוא נשאר שם כאחד הבעלים וכמתווה הדרך של התחנה.

בינתיים, אנשי הדיגיטל של בר, אלו שמנהלים עבורו את אתר ערוץ 20 ואת אתר 0404, החלו לסייע לאח החדש שהצטרף למשפחה – אתר הבית של רדיו קול חי. כרגע מדובר בסיוע טכני בעולם הרשת והדיגיטל, אולם אין להוציא מכלל היתכנות את האפשרות לשילוב ומיזוג תכנים, דבר שיוסיף לאתר רדיו קול חי שנאבק על מעמדו בגזרת האתרים החרדים הבינוניים.

מי שחוששים מכניסתו של בר לתחנה הם אנשי ש”ס, שמאז הקרע עם התחנה שהקימו – קול ברמה – מקבלים חיבוק עז בקול חי. בגזרת ראשי ש”ס מזהים את ערוץ 20 עם אלי ישי וחוששים על עתיד אופי התחנה. בר עצמו מזים כל העת את השמועות אודות התערבות בתכני התחנה שהיא המובילה במגזר. בטקס הרמת כוסית לרגל חג הפסח, אמר בר כי מנכ”ל התחנה אבי רוזן ימשיך להיות המילה האחרונה בכל דבר ועניין.

האם הפעילות להקמת הרדיו החרדי החדש הוא מהלך של ש”ס שחוששת להישאר בלי ערוץ מגבה?

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן