כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כל קופות החולים עובדות כיום מול היומונים ומשלמות על שטחי יח”צ בלבד • מנהלי המקומונים מרוויחים כל הדרך אל הבנק
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

המלחמה של יתד נאמן מול הפלס מוכרת לכל דרדק על כל ענפיה ולכלוכיה. כמויות חילול ה’ שיצאו ממאבק זה יכלו לפרנס דורות שלמים של מקטרגים ומשטינים.

על הנייר זה נראה פשוט. עיתון הפלס סובל מחוסר מפרסמים שאינם רוצים לפרסם שם מרצונם הטוב ולכן קבוצת פעילים המזוהה עמו מפעילה מלחמת גרילה מכוערת (‘קו המאבק’) נגד מפרסמים ב’יתד נאמן’ כדי להתישם.

אבל זה רק על הנייר. מי שמצוי בפרטים יודע כי החרב היא חרב פיפיות. ואין פה קוזק נגזל כי צריך – כמו תמיד – שניים לטנגו.

מלחמה גרעינית מופנית כלפי מי שמעז לשבור את החרם על הפלס ולפרסם שם. הנה ציטוט מאתר חרדים10: “בעקבות הפרסום של פירמת החולצות אקסוס בביטאון ‘הפלג הירושלמי’, בניגוד להוראת גדולי ישראל – איימו 12 ישיבות מובילות בעולם הליטאי על ביטול עסקאות במיליונים. הרשת התנצלה: “נשמעים לגדולי ישראל ומתנצלים על הפגיעה בשוגג”.

באתר בחדרי חרדים גם נכתב מי איים בביטול העסקאות: “בעקבות הפרסום קיבלו מנהלי הרשת שיחות רבות ממנהלי ת”תים (תומכי תורה) מעשרות ישיבות שהודיעו להם כי הם מפסיקים את ההתקשרות איתם וכי הם מבטלים את החוזים על רכישות חליפות וביגוד לבחורי ישיבתם”.

פירוט של זהות המבטלים מצאנו ב’כיכר השבת’: “הודיעו לה מנהלי הת”ת בישיבות רבות – מיר ברכפלד, חברון, בית מתתיהו, בית מדרש עליון, קול תורה, מאור התלמוד, בית שמואל ועוד – על ביטול העסקאות הללו”.

אם כן המלחמה היא דו-צדדית, כאשר ידם של ‘יתד’ על העליונה ועיתון ‘הפלס’ נראה מבחינת פרסומות כל השנה כמו מקומון בכפר גדעון יום אחרי פסח.

אבל לא באנו בשורות אלו להכניס ראשנו בין ההרים הגבוהים, ובפרט שיש מכתב מגדולי ישראל נגד ‘הפלס’, שמצידו מחזיק במכתב נלהב ממורה דרכו ומדריכו. את אלומת האור אנו מפנים כלפי מי שהרוויחו מכל הבלגן הגדול וחילול ה’ האדיר הזה – אנשי המקומונים.

מתברר כי כל היומונים לרבות ‘המודיע’ ו’המבשר’ סובלים באופן ישיר ממלחמת אחים זו וההפסדים לכל גוף נאמדים במיליונים לשנה.

מתי בפעם האחרונה ראיתם מודעת פרסום של קופות חולים ביומונים? תגרדו את הראש, תרוצו לסל העיתונים ותעלו חרס בידיכם. כבר כמה שנים שלמעט הבלחות פה ושם אין שום מודעה של שום קופת חולים בשום יומון. יוק.

קופות החולים שהן הגוף שיכול לסבול בכיס באופן מיידי בכל כניסה לשטח (4 פעמים בשנה קפיטציה עם סוחרי ראשים שמניידים את עיזיהם לפי הלך הרוח ומספר האינטשים שפורסמו בעיתון שנשמע לקול גדולי ישראל שלהם) החליטו לצאת מהצרה הזו ולסיים את הפרסום ביומונים בכלל.

כל קופות החולים עובדות כיום מול היומונים ומשלמות על שטחי יח”צ בלבד. זו הסיבה שכל ידיעת יח”צ רביעית היא על קופות החולים.

מדי פעם יש הברקות, כך העיתון המיוחד שהפיצה כללית עם המודיע והמבשר, שיתוף הפעולה של מכבי והמודיע בפרויקט בריאות ועוד. מי שרואה כמה מודעות מפרסמות הקופות במקומונים מבין מה גודל השבר.

קופות החולים הן הלקוח הכי קל לזיהוי אבל לא מדובר רק בהן. “חברות שעומדות בראש בכל תחום שהוא, שמעולם לא חשבו לשים מודעות במקומונים – גילו את האור”, אומר לפאשקעוויל פרסומאי בכיר בכאב. “הן גילו שהפרסום במקומון עובד לא פחות מאשר בעיתון גדול ובהרבה פחות כסף. חברה כמו החברה המרכזית למשקאות שלא היה לה לכבוד לפרסם במקומון באשר הוא, כבר שם, והיא רק דוגמה לעשרות אחרות”, נאום איש הפרסום.

לדבריו, זו הסיבה שמנהלי חברות הפרסום מנסים לעשות הכל כדי לסיים את המאבק בין העיתונים הליטאיים. כמויות הפרסום ורכש המדיה שהפסידו גבוהות מאוד.

כשאח נגד אח – כתב פעם חיים ולדר – המנצח תמיד מפסיד. בינתיים, מנהלי המקומונים מרוויחים כל הדרך אל הבנק.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

2 תגובות

  1. רק שיתוף פעולה אמיץ בין משרדי הפרסום יביא להפסקת החרם על עיתון הפלס. ויחזיר בכך את עטרת הפרסום בעיתונים ליושנה.

  2. אולי הגיע הזמן שגם אנחנו ה’עמך’ שעושים פרסומות קטנות לאנשים ב’מידעים’ למיניהם נתחיל להרוויח, ואת עטרת הפרסום של המשרדים הגדולים ששלטו וטרפו את כל העוגה לבד נשליך לפח האשפה של ההיסטוריה או למגרסה הקרובה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן