אם יש דבר שגורם לקיצור ימים שונים לאנשי הפרסום ומחלקות השיווק בעיתונות הן הפאות.
נשים תמיד עושות בעיות. אם לוקח שעתיים ל”מבקר” להחליט על אופי מודעה של פאה, מה הפלא שלוקח להן שעתיים לחבוש אותה לפני כל יציאה.
כך או כך, סוגיית פרסום עולם הפאות הוא נפיץ ומשתנה עד מאוד מעיתון לעיתון. ב’המודיע’ השמרן כמעט ולא תיראה קווצת שיער, בקצה השני של הסקאלה (ולא נעשה פרסום חינם לפורצי גדר…) מסתפקים לעתים בקיום הפסוק “ופני לא יראו”.
ליקטנו מספר פרסומות מענף הפאות שהופיעו בשבוע האחרון בתקשורת החרדית. מרתק לראות את ההבדלים בין המודעות, מי שמרן ומי מתפרס, הטיפוגרפיה והקריאייטיב שמשחקים על המגרש והמסר העולה מכל מפרסם.
יש שבחרו בשיער ויש שהתעלמו ממנו, יש שרמזו, קרצו, שבחו והללו. דבר אחד משותף לכל המודעות: אין, אבל אין, כמו הפאה שלנו.
ומה דעתכם? טקבקו לנו
6 תגובות
תחום מאתגר, דורש יצירתיות
ומה רע?
אתה מוזמן לרפרף מידי שבוע במקומנים ובעיתוני נשים למינהם,
ולראות איך אגס בראשית יוצרים פעם אחר פעם מודעות קראייטיביות במיוחד לגלית איטליה/פאות זהבה.
אתה תופתע לא פחות מכל הלקוחות שמצבעים ברגלים..
הרוב כ”כ חסר קריאייטיביות, עם שיער מציץ מהפינה.. דווקא כאן יש המון מקום לקריאייטיב מתוכחם (המגזר שלנו מאותגר, מה לעשות. ברור שהכי קל – ומוכר (בצירה) לשים דוגמנית עם פאה..)
ראיתי מודעה מצוינת של המעצב ואיש הקריאטיב מנדי אייזן, לפאנית בביתר עילית.
לדעתי, המודעה הזו טובה (ומוכרת) יותר מכל מה שיש כאן בפוסט, עם המגבלות הצנזוריות והתחרות הקשה בענף הפאות.
על זה נאמר שערה בכוס מים
מי זאת זהבה ??? אני מכירה את גלית איטליה