WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כמו שתמיד אמר מורי ורבי בבית הספר ליחסי ציבור: סוף האמת להתגלות, אם לא היום – מחר. הבו אמת טובה.
facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מאת: יונת קפלן

אתם יודעים שמה שאני יודעת לעשות הכי טוב בחיים האלה זה קצת יחסי ציבור, ולכן פניות כמו “תגידי אז מה את עושה היום?, אמרת שאת עוזבת ולא אמרת לאן”, הן מאוד מחמיאות לי. אתם רואים בי את מה שאני בעצמי לא. אז המשרד החדש שלי שהוא בעצם אני, מנהל ומתעסק עם המדיה בכל ענייני התוכן. אהבתי הבלתי מעורערת שייכת לדיגיטל כפי שבטח לא קשה לפספס. דפי פייסבוק לעסקים שרוצים לעשות את זה אחרת, כתיבה שיווקית מחוץ לקופסאות המקובלות ובפורמטים שמגיעים לצרכן הסופי- נתינת מעטפת ועוד.

השיח המתגלגל בשבוע וחצי האחרון, (גילוי נאות- הפוסט הזה נכתב עכשיו בהשראת אחד כזה), הוביל לכתבה בידיעות אחרונות, לינק לפורמט הדיגיטלי בסוף הפוסט, ואני רוצה לחדד: יח”צן שמבקש אתכם לשקר, הוא לא יח”צן, הוא סתם שקרן. כמו שכתבתי באיזו תגובה, אצטט את עצמי כי זה מה שאני הכי אוהבת לעשות: פעם השקנו מסעדה ומישהי אמרה לי בסוף ערב הטעימות, “בינינו יונת, הייתה מנה אחת שממש לא התחברתי אליה, אבל השף כלכך חמוד”. אמרתי לה, תכתבי על מנה שכן התחברת אליה, עם שף חמוד לא הולכים למכולת. זה הכל.

אבהיר: אין ציפייה (לי לפחות) שתכתבו שקרים. הרי מה, תכתבו על מנה מגעילה או מייקאפ “עמיד” שירד עם הדמעה הראשונה והצרכן לא ידע על זה? ברייקינג ניוז: הוא ידע על זה, והלקוח שלי (החברה), תחטוף באבי אבותיו. הבקשה הכי ברורה ובהירה: תכתבו את האמת, אבל אם אני היחצנית, אני מבקשת שתתמקדו באמת הטובה. במוצרים כמו באנשים – בכולנו יש צדדים מגעילים, הייתי שמחה שתראו את הטוב ותתמקדו בו. כמו שארצה לראות בכם. בשביל זה לוקחים יח”צן, להעצים את הטוב. וכידוע, אין מושלם. בשומקום.

המקצוע הזה, דרך החשיפה הזו ללקוח היא מצוינת, וגם לקורא – הוא מקבל אינפורמציה בתלת מימד, חמודה וחיננית ולא פרסומת מעושה. אם הוא עושה את זה טוב, והמקצועיות שלנו היא לבחור את אלה שעושים את זה יותר טוב, הדיווח יהיה כן / מצחיק / ומחבר אותך לסיטואציה. אולי גם הכל ביחד. זה בטח לא שקר ולא זנות. אנשים יכולים להמליץ והקוראים יכולים להיות מומלצים בשמחה, אני מצפה מהאנשים שאני עובדת מולם בסיקור שיתנו אמת אותנטית ולא יעבדו על הקורא / עוקב / צופה.

כמו שתמיד אמר מורי ורבי בבית הספר ליחסי ציבור: סוף האמת להתגלות, אם לא היום – מחר. הבו אמת טובה.

דברים נוספים שאמרתי ל’ידיעות אחרונות’ בכתבה הזאת: “אין ארוחות חינם“.

לעמוד הפייסבוק העסקי של יונת קפלן PR


הגיבו לכתבות באתר פאשקעוויל ואולי תזכו בארוחה זוגית מפנקת במסעדת “אלומה” בירושלים. הזוכה יקבל הודעה במייל ושמו הפרטי יוזכר במהדרות ליל שישי #112. בהצלחה ובתיאבון!

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. התחברתי בפוסט הזה לאורך המתומצת שלו, בלי למרוח…
    זו ה”אמת הטובה” שלי…

  2. מילים כדוברנות. מקסימה ‘אמיתית’! כמו שאומרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן