מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גולש פאשקעוויל זיכה את הרבים בכמה מודעות פרסום מגזריות בנות 20 • לפוסט הזה שווה לכם מאוד להגיב • כנסו ותבינו
IMG-20170608-WA0020
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אינספור מחשבות מעורבות חולפות להן בראשי בעת שאני מביט במודעות הפרסום העתיקות, אותן שלח גולש פאשקעוויל ותיק ואושיית שיווק בפני עצמה.

המחשבה הראשונה והאמת גם השלישית, החמישית והשביעית היא: אימא’לה, אני זקן. אני הולך למות. עדיין לא ברור ממה (מחלוקת משפחתית אצלנו בין לב לסוכר) אבל אם אלו מודעות עתיקות, אז אני עתיק יומין.

איך אפשר לשכוח את המודעה המפורסמת שהתפרסמה לה שבוע אחר שבוע בגב של התוספת לעיתון המודיע. הפרסומת של ר’ שמואל קרימילובסקי (לרפו”ש) לסיגריות דובק. הקמפיין של בני גל לרמת בית שמש, המותג איזומיל (סימילאק פרווה) שניסה להתחרות ברמדיה (הי”ד). הסלוגן של בזק ‘מצד אחד ומצד שני’ שרץ על כל הטלכרטים בזמנו עם תמונות של זאב בודד ביער (שאלו את ילדכם מה זה טלכרט) וכן הלאה וכן הלאה.

מצד שני, אני מנסה להתפקס ולראות מה בין דורנו לדור הקודם. האם מדובר רק בטיפוגרפיה שונה? תמימות שאיננה? האם המודעות הללו בפונט עדכני היו מתפרסמות היום והיו קולעות למטרה? חלקן, לדעתי הענייה, כן. אם כי אי אפשר להתעלם ממודעת דיסקונט עטוית מלל מעייף עם הטבה בדמות סלולרי של סלקום. היו ימים.

כאן מגיע המקום שלכם. הפוסט הזה בלבד מקבל הטבת מסעדה זוגית למגיביו שישאירו את המייל (חסוי). אז תחבשו את כובע המבקר ותנו ניתוח לקמפיינים, מה עובד ומה לא, מה מוצלח ומה יותר. הפעם זה משתלם מתמיד.

רגע של נוסטלגיה: כה פרסמו אבותינו בימי קדם 1

רגע של נוסטלגיה: כה פרסמו אבותינו בימי קדם 2

רגע של נוסטלגיה: כה פרסמו אבותינו בימי קדם 3

רגע של נוסטלגיה: כה פרסמו אבותינו בימי קדם 4

רגע של נוסטלגיה: כה פרסמו אבותינו בימי קדם 5

רגע של נוסטלגיה: כה פרסמו אבותינו בימי קדם 6

רגע של נוסטלגיה: כה פרסמו אבותינו בימי קדם 7

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

9 תגובות

  1. לשפתי החכמים קופי מעולה!
    גם היום.

    אפשר בכייף להרים את הקמפיין מחדש עם עיצוב מרוענן.

    וכל הנוסטלגים יחייכו ויברכו את היום בו העישון יצא מההיכלים למרפסות העישון.

  2. פסטיבל מעולה, כאן המקום להודות על הטורים המבריקים,
    אבל, הרגולציה השתנתה, אין אפשרות היום כמעט לפרסם סיגריות(חלוקת סיגריות במירון… )

    את הצרכנים פחות מעניין מכתב מהבדץ, אלא יותר ערכים ויתרונות אומציונלים

    כך שלדעתי אין טעם לשחזר את המודעות של פעם

  3. אין כמו להסתכל על המודעות של פעם שהשקיעו שם מחשבה מאשר המודעות של היום שולם נראים אותו הדבר!!
    תעלו מידי פעם עוד כאלה דברים

  4. הפרסומת של דובק הייתה עוברת היום, הסלוגן בהחלט חזק, אולי העיצוב קצת פחות חדשני אבל זה היה תופס,
    בית שמש, הפרסום הזה נכון לאותם ימים שירושלים וב”ב היו מרכז העולם ולכן היה חשוב להדגיש שבית שמש היא בין שתיהם, לא לדאוג אתם לא מתרחקים… היום זה לא הדרך לדבר לאנשים, העולם זז… גם הפרסום ישיר שם, בלי שום הברקה…בקיצור, משהו של פעם.
    דיסקונט אם יורידו את המלל, יש לזה סיכוי…
    המודעה של אחים חדד אפשר לראות היום, אבל לא במותג של חדד, הם משדרים היום יותר יוקרתיות… לי זה מזכיר מודעה של מאפיית מצות, משום מה…
    איזומיל בטוח לא קשור היום. בלי ספק.
    הסלוגן של בזק חמוד, העיצוב ישן נושן…
    דקסמול אולי היה תופס היום, אבל עם צבעים פחות חמים וכס תה עדכנית יותר…
    עד כאן הסיקור, דווקא כיף לראות מודעות ישנות…

  5. הפרסום של ‘דובק’ הכי חזק.. קנקן חדש מלא ישן…
    איזומיל – ממש גרוע… מדהים שכך היו נראים הפרסומות…
    אחים חדד מתאים כמעט גם להיום..
    והנוסטליה של בזק באמת מחזירה לימי קדם…

  6. אוי ווי, גם אני זקן. ולעניננו, טבע האדם לזכור מהעבר את הדברים הטובים (צרות חדשות משכחות וכו’…)
    כ”כ כיף להיזכר בנוסטלגיה אבל זה לא ימכור מאום, כמו כל דבר שעבר זמנו (למעט עם השיווק מנסה למכור משהו נוסטלגי ולא בחדשנות)

  7. ‘כוס תה לא מרפא הכל קח דקסמול’ פרסומת עם ניחוח של פעם התמימות והעדינות מוכיחים שפעם היו בני אדם, הפילפולא חריפתא ביחד עם הסגריה ‘מעין עולם הבא’, רמת בית שמש מוכיחה שהחרדים קונים בתים גם אחרי שנרדמים מהפירסומת, ובנק דיסקונט מזכיר לנו שפעם היה מותר להרוויח כסף בלי להתבייש… המודעה של בזק עוד מהתקופה שחשבו שמספיק תמונה של חרדים בשביל למכור להם מוצרים, ואחים חדד זה מודעה מתקופת הביזנטים, איזומיל מעוררת נוסטלגיה מהזמן שהבד”ץ עוד היה מותג…

  8. פשוט לא ייאמן איזו כברת דרך משמעותית עשה עולם הפרסום החרדי מאז ועד היום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן