מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
לרגל החגיגות יצאה קרלסברג עם מהדורה מוגבלת של בקבוקי בירה בעיצוב תוויות היסטוריות. קיבלנו טעימה
CARLSBERG
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לרגל חגיגות ה-170 שנה למותג העולמי הוותיק קרלסברג, שמקורו בדנמרק וצרכניו הנאמנים גדלים משנה לשנה (הנתונים מראים כי מידי שנה מיוצרים 35 מיליארד בקבוקי קרלסברג המשווקים ב-140 מדינות), מעלה החברה קמפיין תדמיתי לציבור החרדי המהווה שלב שני במהלך השיווקי שהחל לפני כחצי שנה.

אם בקמפיין הקודם המטרה הייתה להעלות את הבירה על המפה וליחצן אותה כמשקה המתאים להשתלב בהזדמנויות צריכה רבות של הציבור החרדי ובמגוון סיטואציות שהוא רק יכול להעצים אותן (עם הצ’ולנט של ליל שישי, בתוך משלוחי המנות ועוד), הרי שהשלב הנוכחי עושה צעד קדימה ומלמד על המותג עצמו בדגש על האיכות הבלתי מתפשרות שלו, שהיא גם הסלוגן המוביל.

הקמפיין, שהחל בסדרת טיזרים מסקרנת שנועדה לחדד ולהדגיש כל מסר בפני עצמו, הסתיים בפרינט הסופי שחיבר את הפאזל לסיפור קרלסברגי מובהק אחד החושף את התגלית, שאינה מוכרת לכולם על מי שהביאה את האיכות האמתית לעולם הבירות.

חשוב לציין כי בעבר בישול הבירה היה תהליך בלתי צפוי עד שלעתים התוצאה הייתה בלתי ראויה לשתייה בצורת בירה מקולקלת בעלת טעם עכור. קרלסברג, שלא השלימה עם הפשרה, הייתה זו שהובילה לפריצת הדרך ההיסטורית כאשר רתמה לאתגר ייצור הבירה האיכותית צוות חוקרים חלוצים יחד עם המדען לואי פסטר ובראשותו של . גיי סי ג’ייקובסן שהיה גדול מבשלי הבירה בכל הזמנים.

ב-1875 הקימו את מעבדת המחקר של קרלסברג, שנועדה לשלוט בתהליכי הכנת הבירה ולשמור על אותה איכות וטעם אחיד בכל בקבוק או מזיגה מחבית, וב-1883 אחרי מחקר מקיף הם הצליחו לבודד שמרי בירה איכותיים שאפשרו לראשונה בהיסטוריה לייצר אותה בירה פעם אחר פעם בדיוק מושלם.

שלא כצפוי, סבר ג’יקובסן שאין טעם כי ישמור את סודו לעצמו וכי כדי לפתח את תעשיית הבירה ראוי כי יחלוק את תגליתו הגאונית עם כל מבשלי ומבשלות הבירה בעולם להם יעניקו השמרים הטהורים שלהם ללא תמורה. כיום הם מהווים בסיס לכל בירת הלאגר בעולם כך שבכל בירה יש “קצת קרלסברג”.

זהו סיפורו של הקמפיין המצביע על קרלסברג כמובילת האיכות בתעשייה וכמקור ההשראה והייצור לכולם ומדבר על היסודות האיכותיים השעורה והכשות (הכינוי של הפרחים של צמח הכשותית שהם המרכיב הבלעדי והסודי של קרלסברג המעניקים את הטעם המושלם) שמשלימים לבירה איכותית.

הלוגו המפורסם, שהושק בשנת 1904 ע”י האדריכל הדני, נמצא בשימוש עד היום וגם הוא נחשב חלק מהאייקון של האיכות ללא פשרות ולכן מככב על הטיזרים. מסע הפרסום שמתוכנן לשלשה שבועות כולל מהלכים וקד”מים נוספים. בין השאר תצא קרלסברג לרגל החגיגות עם מהדורה מוגבלת של בקבוקי בירה בעיצוב תוויות היסטוריות.

האיכות מדברת: הקמפיין של 'מימד' לציון 170 שנות קרלסברג יצא לדרך 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן