מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
למה בקהילה קיבל קמפיין של חצי עמוד מול משפחה שקיבל קמפיין של עמוד?
20170615_112156
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

נסטלה שזה אסם שזה אפיקים יצאו בקמפיין חדש למוצר ישן שקיבל את חותמת הבד”ץ. המוצרים של נסטלה ממשפחת דגני הבוקר נמצאים על המדפים ברשתות החרדיות מזה מספר חודשים עם הכשרים “חלשים” יותר. אין ספק כי מדובר בבשורה חשובה למשפחות חרדיות שיקבלו “מלחמת כריות” על מהדפים: רולס של נסטלה מול כריות של תלמה.

האם מדובר בסנונית ראשונה? האם נראה מוצרים נוספים בכשרות מהודרת? התשובה כמובן טמונה בלקוחות. יקנו – יקבלו, לא יקנו – לא יקבלו.

לצורך ההשקה העלו אנשי ‘אפיקים’ קמפיין חמוד ותופס את העין בכלי התקשורת. בהתכתבות עם התרת נדרים העלו סדרת מודעות עוקבות עם הביטויים “מותרים לכם” – רמז להשגחת הבד”צ, “שרויים לכם” – רמז למנהג ישראל והעמים להניח את הדגנים בקערה כעורה ולהטביעה בחלב ולבסוף “טעימים לכם” ובו מתבשר הקורא המאושר על פריצת הדרך ההיסטורית.

לאחר שסיימנו לקרוא את הפרסום הגיע הזמן לעבור לשלב 2.

מדוע עיתון ‘בקהילה’ קיבל קמפיין של חצי עמוד מול ‘משפחה’ שקיבל קמפיין של עמוד. קמפיינים שעולים במדיות כאלו ולא באחרות שמענו, אבל כזו אפליה בוערת לא ראינו הרבה זמן במחוזותינו. ניסיתי לשאול חברים מה דעתם על כך, וקיבלתי מגוון תשובות שכללו מבטים של ‘מה אתה רוצה ממני’, ‘לך לעבוד’, ‘רד לי מהחיים’ ועוד כהנה וכהנה. הגאון התורן הבריק ואמר ‘בטח עמוד בעיתון בקהילה עולה כפול’.

ואז שאל אותי חבר שאלה רטורית שאינה קשורה לכלום אבל אולי היא מפתח ואולי לא. וככה לאט לי חרש ידיד: תגיד, ראית את התמהיל של מגזין משפחה השבוע? תחקיר על בעיית השידוכים במגזר, ראיון יפה עם מרדכי בן דוד, ראיון עם אמן כלי כסף חרדי, חרדים שגרים במקומות דיור חדשים וזה לפני הטורים והכתבות על הקישקע החרדי. לעומת זאת בעיתון בקהילה השבוע הייתה כתבה על חורבה ליד צפת ששימשה מקובלים, המלחמה של טראמפ בירוק, מפוצץ גשר מימי המנדט מדבר, פרופיל על אליעזר פישמן וטיסה שהתנגשה. בקיצור 5% חרדי. אז אולי נתחיל בהבדלים בין העיתונים ואז נמשיך לקמפיינים שכל אחד מקבל?

מלחמת כריות בין נסטלה ליוניליוור: ולמה בקהילה מופלה לרעה? 1

מלחמת כריות בין נסטלה ליוניליוור: ולמה בקהילה מופלה לרעה? 2

מלחמת כריות בין נסטלה ליוניליוור: ולמה בקהילה מופלה לרעה? 3

מלחמת כריות בין נסטלה ליוניליוור: ולמה בקהילה מופלה לרעה? 4

מלחמת כריות בין נסטלה ליוניליוור: ולמה בקהילה מופלה לרעה? 5

מלחמת כריות בין נסטלה ליוניליוור: ולמה בקהילה מופלה לרעה? 6

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

4 תגובות

  1. מעניין מה דעת ‘המבקר’ על הקמפיין?
    היה עובר לדעתכם?

  2. אני לא יודע מה יותר נכון להגדיר את הקמפיין הזה, חמץ שעבר עליו הפסח או אתרוג שאחרי סוכות צריך לשאול את דעתו של המבקר בענין, או שהיות ועוד מעט חודש תמו”ז וכידוע מחכמי המוסר שהם ראשי תיבות “זמני תשובה משמשים ובאים” בהיפוך אותיות וכידוע שאז עושים התרת נדרים… אבל אם היו שואלים אותי הייתי מציע להם לשווק אותם בתור כריות לליל הסדר

  3. מעבר לפריסת המדיה ולמסר שמועבר בקמפיין (שהוא לא מאד מדויק בעיני) הרגש היהודי שבי קצת הזדעזע.
    לקחת את התרת הנדרים ולהשליך על דגני בוקר? ושדבר כזה יצא ממשרד חרדי ויפורסם בקול רעש גדול בכל העיתונים החרדיים? לא מתאים….

  4. מסכימה לגמרי עם התגובה הנ”ל.
    אומנם קטונתי, אבל גם לי צרם מאד לראות את זה.
    לא מבינה איך זה עבר את ה”מבקר”…
    זהו? קהות חושים עד כדי כך??

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן