מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
שימוש במוח דורש חשיבה וזמן, לימוד ומעקב. אבל בדיוק לצורך כך צצים כמו פטריות אחרי הגשם מכונים חינוכיים
20170615_111856
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אם יש כמה דברים בהם הדור היתום שלנו יכול להשתבח בו מול הדורות הקודמים, אחד מן הדברים ואולי הבולט שבהם הוא החינוך. כמה שכולנו רחוקים מהרצוי (ובכל העולם המודרני רחוקים שנות אור מהמצוי) עדיין ההתנהלות כיום היא במרחק אינסופי מהדור הקודם.

כותב השורות שעדיין מגדל ילדים רכים בביתו עוד זכה שגבו ישמש כמסלעה לשבירת מקלות. צביטות, הכאות וביזיונות היו מנת חלקם של רוב ילדי הת”ת המצוין בו הוא למד. היום, אכשר דרא. מכות יצאו מחוץ לאופנה. חשובי המחנכים מותירים את הכבוד להורי הילד שגם בגזרה ההיא חלה ירידה דרסטית בשימוש בכוח. רוח הליברליות שפושה בעולם גרמה לכולם להבין כי במוח משיגים לא פחות מאשר בכוח.

הבעיה היא אחת: שימוש במוח דורש חשיבה וזמן, לימוד ומעקב. אבל בדיוק לצורך כך צצים כמו פטריות אחרי הגשם מכונים חינוכיים ש’אחיה’ הוא מהבולטים והוותיקים שבהם.

לאחר כמה ניסיונות עם כמה משרדים עלה בשבועות האחרונות קמפיין הרשמה למכון על ידי משרד הפרסום אותנטי. משרד אשדודי שממתג עצמו כמגזרי עד אימה – ולטובה. דקויות, רמיזות, מוטיבים מהשטעטל ועוד, הינם לחמם של אנשי המשרד שמצטיידים מפעם לפעם בלקוחות מעניינים חדשים ונוספים.

אז הנה חלק מקמפיין אותנטי לאחיה. מה דעתכם?

חוסך שבטו אוהב בנו: מאיפה ההשראה לקמפיין החדש של אחיה? 1

חוסך שבטו אוהב בנו: מאיפה ההשראה לקמפיין החדש של אחיה? 2

יהודי וינאי מפורסם שענה לשם פרויד אמר פעם כי כאשר ההשראה לא באה אליו, הוא יוצא ופוגש אותה בחצי הדרך. האם גם אנשי משרד הפרסום פגשו את המודעה הפורטוגזית הזו או שמא מדובר בצירוף מקרים? ואולי בכלל קיבלו השראה מעזריאלי מכללה להנדסה? אם לשפוט לפי מיקום הטקסט (צד ימין) – ההשראה התקבלה מהמודעה הפורטוגזית.

חוסך שבטו אוהב בנו: מאיפה ההשראה לקמפיין החדש של אחיה? 3

חוסך שבטו אוהב בנו: מאיפה ההשראה לקמפיין החדש של אחיה? 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

6 תגובות

  1. השאלה היא מאיפה עזריאלי לקחו את זה…
    כנראה שזו לא ‘העתקה’ אלא ז’אנר עיצובי שאפשר לקחת אותו להרבה כיוונים

  2. תעלו את המודעה האחרונה על 7 דקות ראשונות של השנה
    מודעה אותנטית, חלומיתתת!

  3. התקציבאית החדשה של אוטנטי היא כשרון גדול- עוד תשמעו על אסתי נוסבוים- היא תגיע הכי רחוק מכולם

  4. אני ראיתי את הרעיון הזה מזמן,
    מארה”ב עם התמונה של אומבה
    אז כנראה שזה גם לא הרעיון של עזריאלי……

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן