WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
 יצאנו לשוטט בין פרינטים עולמיים כדי להוכיח עד כמה  פופולארית הדרך הזו בקרב משרדי הפרסום
4
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

יצאנו לשוטט בין פרינטים עולמיים כדי להוכיח עד כמה  פופולארית הדרך הזו בקרב משרדי הפרסום בכל מקום כדי לשווק כל נושא. מרפואה ועד רכב ואפילו נושאים היסטוריים. לפניכם דוגמאות מייצגות:

ביה”ח אוניברסיטת קופר מרכז רפואי אקדמי הממוקם בשוק תחרותי ביותר בפילדלפיה דרום ג’רזי, שהוא ספק של שרותי בריאות מקיפים עם למעלה מ-700 רופאים ומעל 75 התמחויות השיק תכנית שיווקית מקיפה וחיפש דרך עוצמתית להעביר את הצלחתו מול שפע ביה”ח קהילתיים בסביבה. כך נולד קמפיין המספרים שסיפר לדעתם הכי טוב ומרתק את סיפורם הייחודי.

חכמת המספרים: סיבוב קצר בין פרסומות בעולם 1

מסע פרסום לרכבי שליחויות ביוהנסבורג דרום אפריקה המדגיש את יכולותיהם דרך מספרים לדוגמה: 6250 גלגלי רכב שישמרו על העסק שלך מסתובב או 7500 הילוכים כדי להעביר את הסחורה שלך ברחבי הארץ.חכמת המספרים: סיבוב קצר בין פרסומות בעולם 2

מסע פרסום של השלוחה האמריקאית של חברה פיננסית גדולה מהולנד תחת הכותרת “המספר שלך” אשר מתייחס לכמות הכסף שיהיה לכל אחד בזמן הפרישה. בנקים גדולים וחברות השקעות מתחרים על כיסי הלקוחות האמריקאיים והקמפיין מנסה לנצח את ליבם וארנקם של הצרכנים עם תכנון תנאי פרישה ייחודיים, כשהמודעות מציגות אנשים בצמתי החיים העמוסים הנושאים מספריהם בכל מקום.

חכמת המספרים: סיבוב קצר בין פרסומות בעולם 3

 

מודעות פרסום, שנועדו לספר נכון את סיפור צ’רנוביל כדי למנוע הכחשת האמת, משתמשות במספרים שלא מדלגים על אף פרט. החל בשנה של הפיצוץ הגרעיני וכלה בנתונים סטטיסטים על היקף נפגעי הקרינה לאורך השנים. למשל מספר הילדים שסובלים מבעיות בבלוטת התריס בעקבות שהות באזורים הנגועים ועוד

.חכמת המספרים: סיבוב קצר בין פרסומות בעולם 4

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן