מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
הסיבה: קופת החולים נמנעת מלהוציא מכרז מסודר וחוקי למגזר החרדי • לאומית: התחלנו בהכנות להליך המכרז
LEUMIT לאומית
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פרסום ראשון: פרסומאים חרדים עומדים לפנות “לגורמים הרלוונטיים” בתלונה חמורה כנגד הנהלת קופת חולים לאומית שמתמהמהת – לדבריהם, בכוונה תחילה – וגוררת רגליים בנושא קידום המכרז לתקציב הפרסום במגזר החרדי.

כזכור, לפני מספר חודשים פסקה ההתקשרות והסתיימה תקופת העבודה של ”לאומית” עם משרד הפרסום VIP. מאז ועד עתה עובדים בלאומית עם משרד הפרסום “ראובני פרידן” שהוא המשרד שנבחר לציבור הכללי.

לאחרונה חשפנו בפאשקעוויל כי מי שלמעשה עומד בפרונט ועושה את העבודה מול המגזר החרדי הוא משרד הפרסום “בריליאנט” בבעלות דנה בריל, לשעבר בולטון פוטנציאל ולשעבר לשעבר פרסום גל.

“למרות שבכל חברה מסודרת יוצא מכרז חדש בטרם פג תוקפו של המכרז הישן, או בדיעבד עם סיום המכרז הישן, הרי שאנחנו כבר סופרים חודשים שלאומית מתנהלת ללא מכרז ולא נראה שלמישהו שם זה אכפת”, אומר לנו בכיר באחד ממשרדי הפרסום שפנה אלינו, והוסיף: “לנו זה אכפת”.

מהמידע שהגיע אלינו, מספר פרסומאים ישתפו פעולה לצורך הנעת התהליך וקידום פרסום המכרז. הם יגישו קובלנות מסודרות בכל מקום שאמור להשפיע על מקבלי ההחלטות ויפעלו להקדמת פרסום המכרז.

אתה מבין שאם תתלונן עליהם, הסיכויים שלך לזכות במכרז צונחים?

“אני לא חייב להתלונן בצורה מסודרת עם מכתב, לוגו וסימוכין. שלוש שיחות ללשכת שר הבריאות, הם יבדקו את העניין ויראו שאנחנו צודקים וזה מספיק”.

מה אומרים לכם בלאומית כשאתם שואלים?

“הם מתחמקים. מכינים מכרז, בלה בלה בלה. תגיד לי אתה, כמה זמן לוקח להכין מכרז? כמה שונה הוא כבר יהיה מהמכרז הקודם שלוקח חצי שנה לסדר אותו? אתה מעלה על דעתך שתקופת העבודה עם ראובני פרידן תסתיים והם יתנו למשרד חרדי לנהל את כל התקציב?

תגובת קופת חולים לאומית: “בכוונת לאומית לערוך מכרז לצורך התקשרות עם משרד פרסום למגזר החרדי ואף החלה בהכנות להליך. עד אז מרוכזת פעילות הפרסום במשרד הפרסום ראובני פרידן משאד הפרסום הכללי של הקופה כפי שאושר בוועדת המכרזים”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

תגובה אחת

  1. הפלא ופלא,
    לפני כמה שנים כשערכתי את פשקוויל לאומית התמהמהו מלהציג מכרז – כמו היום, גם אז התקשרו אלי ‘גורמים’ וטענו ש”משהו פה מסריח ומכור”; אז השמועות היו על בראשית של מוטי קוטיינר (כמדומני, אולי אני טועה). בכדי להסיר לזות הם מסרו לי את מספר הטלפון של משה מוסקו – דובר לאומית וביקשו שאתקשר כעורך פשקוויל ואשאל אותו. התקשרתי, הבחור היה נחמד, והתשובה היתה אותה תשובה כמו כאן; עורכים את המכרז, אוטוטו יוצאים. עברו שבועות, לאומית יצאה למכרז מסודר, גם האריכה אותו למיטב זכרוני, וזכה בזה משרד אחר לגמרי. קלמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן