גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
למה שפפסי מקס תתערב לי בצלחת?
20170702_170619
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לפני שבוע נכנס אורח והסתובב במטבחים של כמה ממעוזי האוכל החרדי בארצנו. איזה מקומות אתם שואלים? למשל הדר גאולה, שטיסל, פורטובלו, פיצה ביט, פלאפל רבי עקיבא, צנעני, פלאפל בן יעקב ועוד.

האורח עקב אחרי מנות המקס. מהן מנות מקס? מדובר במנות עם נגיעות של השף תום פרנץ. למה מקס? כי פפסי מקס משלמים על הפעילות.

מי זה תום פרנץ? על פי ויקפדיה, הוא נולד בשם תומאס פרנץ למנפרד וקארן, משפחה נוצרית-קתולית וגדל בעיר קלן שבגרמניה. בגיל 15, כשפגש בבית הספר לראשונה ישראלים במסגרת חילופי סטודנטים, הוא נמשך אל הישראליוּת ובשנת 1990 הגיע לארץ לשירות לאומי כמתנדב בבית חולים ומסייע לניצולי שואה. בגיל 31 שב לישראל ועבר תהליך גיור שנמשך כשנתיים וחצי, בו החל לשמור מצוות ושבת.

שלחנו כמה חברים לדגום מנות מקס. התחושות היו מעורבות. איש לא זלזל במנות, אבל הם וגם אנחנו התקשינו קצת בחיבור הלא ברור בין שף ידוע, פפסי מקס ואוכל. “תינח חלוקת שתיה, מילא קנה שתיה קבל ארוחה, אבל למה שפפסי מקס תתערב בפלאפל שלי?”, שאל ידידי תוך שהוא נוהם מעל צלחת עמוסה. “הם בטח מתכוונים לטובה. כשתשטוף את הקיבה מהתבשיל המוזר שאתה בולס, לפחות שזה יהיה עם מקס”, ענו לו כמה ישיבישערס מהשולחן הסמוך.

מה הקשר בין תום פרנץ, פפסי מקס, צנעני וחברים שלנו? 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

תגובה אחת

  1. קודם כל צוקר תודה רבה על המידע כי לא לא היתה סבלנות לחפש מי הוא פרנץ מה שמו כן ולא זכיתי בילדותי ללמוד ליבה, ובכלל התקשתי מה אעשה אנוכי שלא זכיתי להימנות בין בעלי הכרס שותי המקס וטורפי הבקר למיניהם, וכי לא מגיע לי מנה עם מגע של השף המהולל?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן