קוקה-קולה יוצאת בקמפיין חדש למגזר החרדי המתמקד ברגעים הקטנים והגדולים של החיים תחת הקונספט: ‘קוקה-קולה – הטעם האמיתי’. הקמפיין החדש מדגיש את ייחודיות המותג ויוצר חיבור בין רגעים שונים ומשמעותיים בחיים לבין קוקה-קולה, הטעם האמיתי שמשלים ומשדרג אותם.
“הטעם האמיתי” מחליף את הסלוגן הקודם של המותג, “לא דומה לא כמעט קוקה-קולה”, שליווה את מהלכי המותג בשנים הקודמות, ומיצב אותו כחלק בלתי נפרד מאירועים שאין דומה להם כמו שבתות, חגים ושמחות.
הטעם האמיתי מרחיב את המבט להזדמנויות צריכה נוספות שמתרחשות סביבנו כל הזמן. כי לכל רגע יש את הייחודיות שלו, את העוצמה שלו. “הטעם האמיתי” משלב את המותג ברגעים של שמחה, של שלווה, של ביחד ושל טעם ועוד אינספור רגעים ברצף החיים. קוקה-קולה יוצר חיבור לקסם של אותם רגעים ומעניק לצרכנים חוויית שתייה מושלמת וטעם נפלא.
שלי שמיר קינן, סמנכ”ל שיווק קוקה-קולה ישראל: “אנחנו שמחים להשיק שפה חדשה למותג האהוב קוקה-קולה. הקמפיין פוגש כל אחד מאיתנו ברגעים מלאי רגש שהם חלק מהווי החיים שלנו. הווי משפחתי, חברתי ואפילו אישי. בחרנו, דרך הקמפיין הפרסומי להעמיק את הקשר ביניהם לבין קוקה-קולה, שנמצא שם תמיד, בכל זמן כדי להעצים את החיבור והחוויה. אנחנו מזמינים את הצרכנים להתחבר, להתרגש וליהנות ברגעים בלתי נשכחים מהטעם האמיתי שאין לו תחליף”.
2 תגובות
בסך הכל אדפטציה בינונית לסלוגן הותיק של קוקה קולה טעם החיים.
היה לקוקה קולה סלוגן גאוני ביד “לא דומה, לא כמעט” , סופסוף סלוגן חרדי שעולה על המקור, במקומם לא הייתי מוותר עליו.
מעולה ומימדי.
הג’ינגל – ליגההההההה