אתר JDN השיק בימים האחרונים פלטפורמה לסקירת עולם הביטוחים ומכירת פוליסות בהטבות מיוחדות, בשיתוף פעולה עם סוכנות הביטוח “הירשוביץ פתרונות”, בבעלותו ובניהולו של חנוך הירשוביץ, אשר קנה את שמו בזכות מקצועיות ומציאת פתרונות ביטוחיים שונים ומגוונים, ומוביל את הענף קרוב לשלושה עשורים ברציפות.
משרד הפרסום שחור ולבן, המלווה את “הירשוביץ פתרונות”, רקם קמפיין באנרים המקשרים בין החדשות המתפרסמות באתר JDN לעולם הביטוח. קבלו טעימה:
3 תגובות
קמפיין נהדר. קרדיט ענק לדניאל פורמן על הקריאטיב
קמפיין מעולה,
תמוה החוסר עקביות בצבע.
וכן בארט להוסיף צורניות חוץ מפונטיקה.
מסורבל ורחוק.
קולה קהילות ואני גולש כרגע בJDN זה ברור – לא בטוח, כבר איבדתי את זה.
הטיול שלי לא בטוח? התכוונתם לא מבוטח? למה לכ בטוח?
ולמה בJDN זה כן בטוח…