הבוקר ראינו בעיתון ‘מרכז העניינים’ את המודעה הבאה של המותג נועם 1, באמצעות משרד הפרסום אותנטי. שמחנו לגלות כי ההצפה סודרה והפרזנטורים המחויכים (גם זה שינוי מבורך) יכולים לנשום לרווחה.
הבוקר ראינו בעיתון ‘מרכז העניינים’ את המודעה הבאה של המותג נועם 1, באמצעות משרד הפרסום אותנטי. שמחנו לגלות כי ההצפה סודרה והפרזנטורים המחויכים (גם זה שינוי מבורך) יכולים לנשום לרווחה.
אולי יעניין אותך גם:
הרשמו לניוזלטר של פאשקעוויל
5 תגובות
פרסום מבריק
בהחלט לא היה ברור הקטע עם ההצפה.
חחח… כמה שזה היה נכון. וגם הילד האדום-עגבניה, הפך לבצל לבן.
עלו עכשיו בקמפיין חדש
תמונות יפות
כמה חבל מים קרים יש בסדר לא שם כוס מלאה שלא ישפך עליו ויגידו שעדיין הכל מוצף הכוסות חרסינה יפות יותר מתאים לקמפיין של איקאה
מילא היה קצת אדים קצת קפה תבקשו מבולטון יש להם הרבה אפילו נשפך להם על המגש קפה מה שנקרא הריקותי לכם קפה